پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجلیل

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: خوشبختانه با همت و تلاش مدیر و اساتید مدرسه توانسته ایم قطعه زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع فراهم آوریم که امیدواریم با آماده شدن سند زمین، کلنگ احداث ساختمان مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) به زمین زده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید ضیا الدین هاشمی، شب گذشته در مراسم تجلیل از اساتید، طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج ضمن قدردانی از تلاش و ابتکار حجت الاسلام انصاری، مدیر مدرسه در برگزاری این مراسم، گفت: خوشبختانه این برنامه امسال در تمام مدارس علمیه استان قزوین به خوبی اجرا شده است.

امام جمعه شهرستان آوج به مشکل ساختمان مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع)، بیان کرد: سه سال از تاسیس این مدرسه گذشته، ولی همچنان طلاب در یک مدرسه آموزش و پرورش  مشغول دروس حوزوی خود هستند و امکانات و حجره های مناسبی در اختیار آنان نیست.

وی ادامه داد: خوشبختانه با همت و تلاش مدیر و اساتید مدرسه توانسته ایم قطعه زمینی به مساحت 1000 مترمربع  فراهم آوریم که امیدواریم با آماده شدن سند زمین، کلنگ احداث ساختمان مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) به زمین زده شود.

حجت الاسلام هاشمی همچنین از برگزاری یادواره 10 شهید طلبه شهرستان آوج خبر داد و بیان کرد: در تلاش هستیم که این مراسم باشکوه را پایان اسفند سال جاری در شهرستان آوج، با حضور شخصیت های کشوری و استانی برگزار کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha