شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جنگ اقتصادی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه صدور انقلاب به دنیا، خصوصا ملل محروم و اسلامی موجب بیداری ملت ها و عصبانیت استکبار جهانی شده است،، گفت: دشمنان با سوء استفاده از بی تدبیری مسئولین و عدم حل مشکلات معیشتی و کنترل نکردن قیمت ها، در جنگ اقتصادی با تشدید تحریم ها موج سواری می کنند.

حجت الاسلام محمد طه مهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، با تمسک به آیه 60 سوره مبارکه انفال که می فرماید: وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللّهِ وَعَدُوَّكُمْ» هر نيرويى در قدرت داريد، براى مقابله با آنها [دشمنان‏]، آماده سازيد! و(همچنين) اسب هاى ورزيده (براى ميدان نبرد)، تا به وسيله آن، دشمن خدا و دشمن خويش را بترسانيد!، گفت: انقلاب اسلامی که نشأت گرفته از اسلام نبوی(ص) و سیره ائمه هدی(ع) می باشد، قدرت دفاعی اش تهدیدی برای دشمنان و نور امید دل محرومان می باشد.

امام جمعه اسلام آباد غرب به اشاره به کلام ارزشمند امیرالمومنین(ع) که فرمودند: « فَوَاللَّهِ مَا غُزِيَ قَوْمٌ قَطُّ فِي عُقْرِ دَارِهِمْ‏ إِلَّا ذَلُّوا» به خدا سوگند، هر ملّتى كه درون خانه خود مورد هجوم قرار گيرد، ذليل خواهد شد، افزود: آمادگی دفاعی نیروهای مسلح و پیشرفتهای صنعت دفاعی و موشکی ابتکار عمل را از دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی گرفته است.

وی تصریح کرد: به برکت تدابیر پیامبر گونه مقام معظم رهبری در حمایت از تقویت بنیه دفاعی و آمادگی های لازم، دنیای استکبار هر گز به فکر تجاوز نخواهد بود.

عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه با توجه به طرح ریزی دشمنان برای آسیب رساندن به نظام اسلامی باید روز بروز بر قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح افزود، گفت: در 40 ساله گذشته انقلاب اسلامی با تدابیر حکیمانه حضرت امام(ره) و مقام عظمای ولایت توانستیم زیرساخت های توان نظامی را استحکام بخشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صدور انقلاب به دنیا، خصوصا ملل محروم و اسلامی موجب بیداری ملت ها و عصبانیت استکبار جهانی شده است،، افزود: دشمنان با سوء استفاده از بی تدبیری مسئولین و عدم حل مشکلات معیشتی و کنترل نکردن قیمت ها، در جنگ اقتصادی با تشدید تحریم ها موج سواری می کنند.

عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به فلسفه جهاد در اسلام بجهت بر چیدن بساط شرک، بت پرستی، فساد و تجاوز و بیدادگری، لازمه اش آمادگی همه جانبه است، گفت: آمادگی دفاعی مورد تاکید قرآن و اهل بیت(ع) است.

امام جمعه اسلام آباد غرب با بیان اینکه ما همان ارتش 20 میلیونی هستیم که با فرمان ولایت در همه حال آمادگی خود را برای دفاع از کیان ایران اسلامی اعلام می داریم، اظهار کرد: طلاب و روحانیون جوان حوزه های علمیه، با توجه به سفارشات دینی و فرمانده کل قوا از هرگونه آمادگی جسمانی و تاکتیک رزمی بهره خواهند برد.

وی در پایان از برگزاری یک دوره آشنایی به مباحث رزمی، تاکتیکی و تیراندازی توسط گردان امام حسین(ع) لشگر 29 عملیاتی نبی اکرم(ص) سپاه استان خبر داد و گفت: جهت کسب آمادگی های تکنیکی، شاهد حضور امام جمعه و طلاب و اساتید حوزه علمیه اسلام آباد غرب در میدان تیر بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha