پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام  والمسلمین قریشی

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: ائمه جمعه مردم را با مبانی نادرست غرب در سبک زندگی و فرو رفتن آن‌ها در منجلاب فساد و فروپاشی بنیان خانواده و آسیب‌های تقلید از سبک زندگی غرب، آشنا سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در نشست فصلی ائمه جمعه استان آذربایجان‌غربی « با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب» که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: نماز جمعه پایگاه فرهنگی است و از اساسی‌ترین وظایف ائمه جمعه پرداختن به کارهای فرهنگی تاثیرگذار است و ائمه جمعه باید در جهت نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی در بین خانواده‌ها قدم بردارند.

وی ادامه: تقویت بنیه دینی و ترویج دین‌مداری در بین مردم از دیگر وظایفی است که بر دوش ائمه جمعه نهاده شده و ائمه جمعه باید برای اجرای اصول اسلامی در جامعه تلاش کنند.

امام جمعه ارومیه بیان داشت: تنها تفکری که در مقابل نظام سلطه و جهان‌خوار ایستاد جمهوری اسلامی بود و لازم است که ائمه جمعه این مسائل را برای مردم تبیین کنند و مردم را با مبانی نادرست غرب در سبک زندگی و فرو رفتن آن‌ها در منجلاب فساد و فروپاشی بنیان خانواده و آسیب‌های تقلید از سبک زندگی غرب، آشنا سازند.

وی به اهداف غرب در هجمه‌های فرهنگی علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز غرب با ترویج فمینستی و حرام‌زادگی که گریبان غرب را گرفته، می‌خواهد بنیان خانواده‌ها را در جمهوری اسلامی از بین ببرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha