شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسه علميه ريحانه الرسول(س) نكا

حوزه/ نشست بصیرتی، سیاسی با محوریت تحلیل بیانیه «گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری، در مدرسه علمیه ریحانة الرسول (سلام الله علیها) نکا برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، آقای متوسلی فرمانده سپاه نکا در این نشست بیان کرد: خطاب رهبری در بیانیه مهم گام دوم انقلاب در پايان چهل سالگي جمهوري اسلامي ايران، به جوانان بود که آینده  كشور به دست این قشر است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب مراحلی را برای جامعه ترسیم کردند که شامل انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی، تمدن نوین اسلامی است که تمام برنامه های ما باید به سمتی باشد که به تمدن نوین اسلامی برسیم.

وی در ادامه با اشاره به شاخصه های دولت اسلامی با تاسی از حکومت حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) گفت: دولت اسلامی باید باعزت و قدرتمند بوده و در آن توسعه و پیشرفت به شرط عدالت اجتماعی وجود داشته و هیچ گرسنه و تبعیضی نباشد.

فرمانده سپاه نکا تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مسیر پیمایش خود با موانع خارجی شامل عوامل اسلامی-آمریکایی به رهبری عربستان سعودی، صهیونیسم بین المللی به رهبری اسرائیل و غرب مسیحی به رهبری ایالات متحده آمریکا و همپچنین موانع داخلی روبرو است.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی در دکترین دلتای مثلثی خود سه هدف را دنبال می کند که شامل جلوگیری از پیشرفت ایرانیان،نبرد رسانه ای و گسترش نافرمانی و ایجاد موانع داخلی از طریق نفوذ و توسعه رفاه طلبی، جاه طلبی و دنیا طلبی در بین مسئولین ایران است که جریان نفوذ در سالهای اخیر به شکلهای مختلفی نمو داشته است.

متوسلی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این که در سال آینده انتخابات در کشور داریم باید در انتخابات خود دقت لازم را داشته و بصیرت داشته باشیم.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha