جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست علمای  اهل سنت

حوزه/ مولوی حسینی با تاکید بر اینکه قطعا نگه داشتن انقلاب و نظام اسلامی بها دارد و بهای آنها را باید بپردازیم، بیان داشت: اگر بخواهیم نظام اسلامی تداوم پیدا کند باید ما هم مساعدت ها و کمک های خودمان را مضاعف کنیم و هوشیاری و توده جامعه را بیشتر کنیم و امیدواریم دشمن باز هم مأیوس بماند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، مولوی سید مصطفی حسینی امام جماعت اهل سنت مسجد جامع فندخت زیرکوه، امروز در گردهمایی ائمه جمعه و جماعات اهل سنت خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز اگر امنیت و عزت داریم و به خودمان می بالیم و دنیا به ایران اسلامی ما نظر دارد، قطعا به برکت خون شهدا است.

وی اضافه کرد: 40 سال از انقلاب اسلامی ایران گذشت و امروز انقلاب ما 40 ساله شد، در عین حال که خیلی ها انتظار نداشتند چهل سالگی انقلاب را ببینند.

امام جماعت اهل سنت مسجد جامع فندخت زیرکوه با بیان اینکه همراهی مردم و مسئولین و عشق به ولایت و رهبری باعث شد راهپیمایی امسال از سال های گذشته پرشورتر باشد، عنوان کرد: باید به دشمن بفهمانند که گرچه در بعضی از مسائل اقتصادی در تگنا هستیم اما انقلاب خودمان را رها نمی کنیم.

وی اضافه کرد: این نوید مردم داری و خویشتن داری مردم و مقاومت مردم در برابر مشکلاتی است که دشمن با تمام وجود و امکانات بر ایران اسلامی تحمیل می کند.

مولوی حسینی با تاکید بر اینکه قطعا نگه داشتن انقلاب و نظام اسلامی بها دارد و بهای آنها را باید بپردازیم، بیان داشت: اگر بخواهیم نظام اسلامی تداوم پیدا کند باید ما هم مساعدت ها و کمک های خودمان را مضاعف کنیم و هوشیاری و توده جامعه را بیشتر کنیم و امیدواریم دشمن باز هم مأیوس بماند.

وی یادآور شد: دشمنان گفتند که ایران چهل سالگی را نخواهد دید، اما ما این جشن را با شور و شوق بیشتر برگزار کردیم و می طلبد برای حفظ بقای نظام بیش از پیش هوشیار باشیم.

امام جماعت اهل سنت مسجد جامع فندخت زیرکوه با بیان اینکه شیعه و سنی تفاوتی ندارد، اظهار داشت: هرکسی گوینده کلمه طیبه «لا اله الا الله» است برادر  و خواهر دینی ماست و این را در عمل به هم و به دنیا ثابت کردیم.

مولوی حسینی خاطرنشان کرد: ما از 40 سال گذشته و در آینده نیز در کنار هم خواهیم بود و همه آنهایی که برای حق سخن می گویند این مسیر را بعد از این نیز طی خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha