جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آمازون فروش کتاب موهن ضداسلامی را متوقف ساخت

حوزه/ شرکت تجارت الکترونیک جهانی آمازون در پی اخراج تامی رابینسون، یک سیاستمدار اسلام ستیز بریتانیایی از شبکه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام، فروش کتاب موهن ضداسلامی و ضدپیامبر او را متوقف ساخت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thesun، شرکت تجارت الکترونیک آمازون، عرضه کننده محصولات متنوع به سرتاسر دنیا، فروش کتاب موهن یک اسلام ستیز معروف انگلیسی را متوقف ساخت.

فروش کتاب های تامی رابینسون، یک سیاستمدار اسلام ستیز بریتانیایی زمانی در آمازون متوقف شد که دو شبکه اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام نیز حساب کاربری او را مسدود کردند.

رابینسون که یک راست گرای ایجاد کننده حزب نژادپرستانه لیگ دفاع انگلیس می باشد، در سال 2017 کتابی موهن علیه اسلام و مسلمانان منتشر کرده است.

گفته می شود این اسلام ستیز تندرو پیش از این نیز چندین بار به سبب سخنان تنش برانگیز و خشونت طلبانه که ترویج دهنده نفرت علیه اقلیت ها بودند،  از شبکه های اجتماعی اخراج شده است. فیس بوک تایید کرد که رابینسون با راه اندازی یک گروه نفرت با بیش از 1 میلیون دنبال کننده، استانداردهای این سایت را زیر پا گذاشته است.

آمازون اعلام کرد که از فروش محصولاتی که نفرت، خشونت، نژادپرستی و عدم تحمل مذهبی را ترویج داده یا از سازمان هایی که چنین عقایدی را دارند حمایت کنند، معذور است.

فیس بوک نیز روز گذشته ضمن بستن صفحه رابینسون اعلام کرد که وی تاکنون چندین بار با گذاشتن پست هایی که زبان غیرانسانی در آن ها به کار رفته و خشونت را علیه مسلمانان ترویج کرده، استانداردهای این سایت را زیر سئوال برده است.

وی هنوز یک صفحه در یوتیوب دارد که نزدیک به 300 هزار دنبال کننده را شامل می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha