جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس پلیس ناتنیگهام، تهدیدات علیه باشگاه زنان مسلمان را بینهایت شرم آور خواند

حوزه/ یک بانوی انگلیسی که اقدام به راه اندازی باشگاه ورزشی مخصوص بانوان مسلمان کرده و تبلیغاتی با حجاب اسلامی منتشر ساخته، اخیرا تهدیدهای خطرناکی دریافت کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» ، یک بانوی انگلیسی که اقدام به راه اندازی باشگاه ورزشی مخصوص زنان مسلمان در شهر ناتنیگهام کرده است، اخیرا با تهدیدهای خطرناکی از سوی نژادپرستان و اسلام هراسان روبرو شده است.

 بیانکا جید، از زمانی که تبلیغات باشگاه ورزشی خود را با حجاب اسلامی گذاشته، شاهد تهدیدهای خطرناکی بوده و حتی وی را به مرگ تهدید کرده اند.

جید که یک مربی بدن سازی 30 ساله می باشد گفته که این کلاس مخصوص بانوان را راه اندازی کرده تا زنان در محیط راحتی بدون هر گونه نگرانی به ورزش بپردازند.

درحالی که جلسات ورزشی برای زنان مسلمان برنامه ریزی شده اند، اما غیرمسلمانان نیز می توانند در کلاس های او شرکت داشته باشند.

مخالفان این مربی ورزشی ابتدا لاستیک های ماشین او را پنچر کرده و سپس در شبکه های اجتماعی، ایمیل و تلفن همراه او پیام های تهدید آمیز گذاشته اند.

وی در این باره گفت: من پیام هایی دریافت کرده ام که مرا با اسامی نژادپرستانه خطاب می کنند. به من می گویند که به کشور خودم بازگردم! مراقب پشت سرم باشم و اینکه مرا خواهند کشت!

وی افزود: این رفتارها نگرانی مرا برانگیخته و همیشه دائما پشت سرم را می پایم!

رئیس پلیس ناتنیگهام گفته راه اندازی کلاسی که تنها زنان در آن شرکت کنند هیچ ایرادی ندارد.

رئیس پلیس تهدیدها علیه او را بی نهایت شرم آور توصیف کرده و افزود: وی خدماتی را برای بخش ویژه ای از جامعه ایجاد کرده اما گفته که همگان می توانند در کلاس شرکت داشته باشند.

پلیس ناتنیگهام شایر اعلام کرده که تحقیقاتی در رابطه با تهدیدهای نگران کننده در حال انجام است و این اقدامات به عنوان یک جرم  نفرت محور مورد رسیدگی قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha