جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اساتید

حوزه/ در مراسمی با حضور مدیر حوزه علمیه استان قزوین، از ۱۸ استاد مدرسه شیخ الاسلام تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز در مراسم تجلیل از اساتید و خانواده طلاب مدرسه علمیه شیخ الاسلام که درسالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، به بیانیه «گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مهم در این بیانیه ارزشمند، امید آفرینی در جامعه است. انسان ناامید نمی تواند از امکانات خدادادی بهترین استفاده را ببرد؛ در سوره مبارکه حضرت یوسف (ع) بیان شده کسانی که ناامید هستند صفت کفار را دارند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: تمام اکتشافات، اختراعات و دانش اندوزی و پژوهش ها که در کشور ما انجام شده از گوهر گران بهای امید سرچشمه گرفته است. انسان امیدوار همیشه پیروز است اگرچه به ظاهر شکست بخورد .

وی در ادامه با قدردانی از تلاش های ارزشمند اساتید مدرسه علمیه شیخ الاسلام، بیان کرد: اساتید حوزه نقش پدر را برای طلاب علوم دینی دارند و ارتباط روحی و معنوی را با آنها بیش از پیش برقرار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: یک استاد باید به مشکلات طلبه و شاگرد خود توجه کرده و تا جایی که ممکن است، اشکالات را برطرف نماید تا موجب تاثیرگذاری در دلها شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: حضور استاد در کلاس درس نباید فقط به عنوان معلم باشد، بلکه مربی هم بوده و در شکوفایی استعدادهای طلاب باید نقش داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: استاد موفق می تواند با خانواده های طلاب هم ارتباط داشته باشد تا به حل مشکلات کمک کند.

برپایه این گزارش،  در پایان از ۱۸ استاد مدرسه شیخ الاسلام قزوین تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha