پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دکتر محمد مهدی‌نژاد نوری معاون علمی آستان قدس رضوی

حوزه/ معاون علمی آستان قدس رضوی گفت: باید در راستای دست‌یابی به قلّه‌ها و عبور از مرزهای کنونی دانش، با طرح گفتمان علمی انقلاب اسلامی به شکل‌گیری مرجعیت علمی کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمد مهدی‌نژاد نوری معاون علمی آستان قدس رضوی، در نخستین نشست شورای علمی و اجرایی استان‌ها در طرح گفتمان علمی انقلاب اسلامی که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در اولین توصیه هفت‌گانه این بیانیه بر موضوع علم و پژوهش تأکید و بیان کردند که ما هنوز از قلّه‌های دانش جهان بسیار عقب هستیم و باید به قلّه‌ها دست یابیم و از مرزهای کنونی دانش در مهم‌ترین رشته‌ها عبور کنیم.

وی ادامه داد: باید تلاش مضاعفی داشته باشیم و با طرح گفتمان علمی انقلاب اسلامی به شکل‌گیری مرجعیت علمی کمک کنیم.

معاون علمی آستان قدس رضوی تأکید کرد: در این راستا ما در آستان قدس رضوی به دنبال دانش‌بنیان کردن کارها هستیم و در این موضوع نقش نیروی انسانی از همه عوامل مهم‌تر و محوری‌تر است. خوشبختانه آستان قدس رضوی دارای شبکه گسترده جهانی است و در عرصه علوم انسانی می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های عظیم خود، چله دوم انقلاب اسلامی را با کمک نخبگان و جوانان به عنوان «خادم‌یاران علمی» بر اساس بیانیه مهم مقام معظم رهبری به پیش ببرد.

مهدی‌نژاد نوری در پایان «نیازشناسی»، «اولویت‌بندی نیازها»، «جذب، جلب و مشارکت مخاطبان»، «استفاده از شیوه‌های ارتباطی موثر»، «ارزیابی و یادگیری» و «کیفیت» را از عوامل مهم برای ایجاد محیط مناسب و اثرگذار برای تربیت و پرورش جوانان عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha