شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مبلغان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) جهرم با بیان اینکه بیش از ۴۰ روحانی مبلغ در روستاهای شهرستان جهرم مشغول تبلیغ دین مبین اسلام هستند، گفت: به طور ثابت حدود ۲۰ روحانی در روستا ها به عنوان هجرت و مستقر و حدود ۳۰ نفر نیز به صورت متفرق پنج شنبه و جمعه در روستا ها در امر تبلیغ فعالیت می کنند.

حجت الاسلام حضوری در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برنامه های  مدرسه علمیه امام خمینی(ره) جهرم، اظهار داشت: اعزام 120 نفر از طلاب و روحانیون به همراه خانواده های آنان به مشهد مقدس در تاریخ 15 اسفندماه از جمله برنامه های مهم این مجموعه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه بیش از 40 روحانی مبلغ در روستاهای شهرستان جهرم مشغول تبلیغ دین مبین اسلام هستند، افزود: به طور ثابت حدود 20 روحانی در روستاها به عنوان هجرت و مستقر و حدود 30 نفر نیز پنج شنبه و جمعه در روستا ها در امر تبلیغ فعالیت می کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) جهرم، تبلیغ دین مبین اسلام در ایام نوروز را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: ایام نوروز ظرفیت مناسبی برای تبلیغ دین و شعائر الهی است که طلاب و روحانیون مبلغ در این ایام باید از تمام پتانسیل ها به نحو احسن استفاده کنند.

وی عنوان کرد: اگر روحانیون مبلغ از ظرفیت ها و پتانسیل ها استفاده نکنند دشمن نیز از آنان به نفع خود بهره خواهد برد.

حجت الاسلام حضوری بیان داشت: فضای مجازی نیز یکی دیگر از عرصه هایی است که طلاب نیز باید در آن حضور فعال داشته باشند چراکه دشمنان امروز به جنگ نرم روی آورده اند و طلاب باید پاسخگوی شبهات باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha