پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر محمدی، رئیس دفتر شورای نگهبان یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی با بیان اینکه باید به بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه های علمیه به شکل کامل اجرا شود گفت: تحسین مراجع عظام تقلید از بیانیه گام دوم انقلاب نشان از جامعیت آن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر محمدی مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در یزد، در تجمع طلاب و روحانیون استان که در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب در مدرسه علمیه مصلی یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه ما فقط نباید به تجمع و همچنین مطالعه این بیانیه اکتفا کنیم، تصریح کرد: مسئله ای که باید در این خصوص مورد توجه حوزه های علمیه قرار گیرد این است که باید این بیانیه را درک کنند و به خوبی برای دیگران تبیین کنند.

استاد حوزه علمیه یزد افزود: مسئله ی دیگر در این زمینه این است که پس از فهمیدن آن، به خوبی آن را عملی کنیم و ثمرات آن را بتوانیم در سطح جامعه ببینیم.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب بسیار کامل و جامع است، اضافه کرد: اگر به خوبی به این بیانیه توجه شود خواهید فهمید که به چه مواردی اشاره کرده و در این باره برخی از مراجع عظام تقلید نیز آن را تحسین کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلات در کشور گفت: امروزه مردم با مشکلات بسیاری در کشور روبه رو هستند که باید مسئولان به صورت جدی تر در راستای برطرف شدن آن تلاش های خود را به کار گیرند.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در یزد عنوان کرد: برخی مسئولان در کشور هنوز نگاهشان به غرب است و فکر می کنند که مشکلات کشور با همکاری با غربی ها و دشمنان حل خواهد شد ولی اینگونه نیست چون ما در ایران اسلامی ظرفیت ها و امکانات بسیاری داریم که دیگر کشورها از این امکانات ندارند.

استاد حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه تنها کشوری که در سطح جهان مستقل است، ایران اسلامی است، تصریح کرد: متاسفانه برخی در کشور دنبال این هستند که ایران اسلامی را وابسته به دیگر کشورها ببینند و استقلال جمهوری را سلب کنند که باید بدانند که این استقلالی که از اهداف انقلاب اسلامی است هیچگاه از ایران اسلامی گرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha