شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیانیه «گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری باید محور همه حرکات و برنامه های آینده قرار بگیرد، گفت: در صورت عمل به نسخه شفا بخش این بیانیه، آینده ای روشن تر در انتظار جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در اولین گردهمایی روحانیون نیروهای مسلح استان به میزبانی عقیدتی، سیاسی قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی برگزارشد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی چهلمین سال خود را گذارنده و به بلوغ رسیده است.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه 4 دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی را با هدایت حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری با عزت و سربلندی پشت سرگذاشتیم، افزود: نیاز داریم که دهه آینده را با استراتژی متفاوت از گذشته حرکت کنیم و بهترین راهبرد همین بیانیه "گام دوم انقلاب" خواهد بود.

وی با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب اسلامی استقلال نداشته و از سلطه کشوری به کشور دیگر در می آمده، ادامه داد: استعمارگران و قدرت های جهانی تا توان داشته اند ثروت و سرمایه های مردم ایران را به یغما برده اند، اما با پیروزی انقلاب دست آنان قطع شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیانیه گام  دوم انقلاب مقام معظم رهبری باید محور همه حرکات و برنامه های آینده قرار بگیرد، اظهار کرد: در صورت عمل به نسخه شفا بخش «بیانیه گام دوم» آینده ای روشن تر در انتظار جامعه اسلامی است.

آیت الله  علما با بیان اینکه امروز استکبار جهانی و استعمار جدید به شیوه های مختلف ملت ها را به اسارت می کشند، گفت: ما برای رهایی، راهی جز اجرای اقتصاد مقاومتی و نگاه به ظرفیت های داخل کشور نداریم.

وی با اشاره به اینکه در اسلام به اقتصاد توجه خاصی شده و اگر ثروت حضرت خدیجه(س) نبود، اسلام اینقدر نمی توانست پیشرفت کند، افزود: با نگاهی به آیات قرآن و احکام اسلام در خصوص توجه به زکات، خمس ، نذورات و... نشان از اهمیت اقتصاد دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه حضرت امام(ره) در نجف فرموده بودند: اگر خراسانات زکاتشان را بدهند ما فقیر نخواهیم داشت، گفت: حضرت امام(ره) پس از پیروزی انقلاب دستور عمران و آبادانی روستاها را به نام جهاد سازندگی صادر فرمود تا چرخه تولید و اقتصاد مردم رونق بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha