پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسابقه کتابخوانی منشور روحانیت

حوزه/ مسابقه کتابخوانی منشور روحانیت با همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه و ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی برای آشنایی خانواده‌های طلاب با متن این منشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در روز سوم اسفندماه 1367 با صدور پیامی خطاب به روحانیان، مراجع، مدرسان، طلاب و ائمه جمعه و جماعات که منشور روحانیت نام گرفت استراتژی نظام جمهوری اسلامی و رسالت حوزه‌های علمیه را تعیین کردند.
در همین راستا معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با همکاری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی برای آشنایی خانواده‌های طلاب با متن این منشور، مسابقه کتاب‌خوانی «منشور روحانیت» را برگزار می‌کند.
1- تاریخ برگزاری آزمون تا 29 اسفند سال جاری است و هر متقاضی فقط یک‌بار می‌تواند در آزمون شرکت کند.
2- این طرح شامل همسر و فرزندان تحت تکفل آقایان طلاب غیر شاغل، شاغل، ایرانی و غیر ایرانی اعم از شیعه و سنی، تحت پوشش مرکز خدمات با پرونده پذیرشی فعال و غیرفعال است. (فرزند و همسر طلبه‌ای که خود دارای کد حوزوی و پرونده مستقل مرکز خدمات بوده و تحت تکفل سرپرست روحانی است نیز مشمول طرح می‌شود.)
3- این طرح همچنین شامل فرزندان طلاب خواهر و طلاب خواهر شاغل و غیر شاغل، ایرانی و غیر ایرانی، دارای پرونده پذیرشی فعال و غیرفعال می‌شود.
4- این مسابقه برای افراد بالای 15 سال است.
5- نسخه الکترونیک منشور برای دانلود در سامانه موجود است.
6- آزمون مسابقه، آنلاین و در یک مرحله برگزار می‌شود و نمره منفی ندارد.
7- تعداد سؤالات آزمون مسابقه، 20 سؤال و چهارگزینه‌ای است.
8- امکان رؤیت سؤالات به‌صورت نامحدود وجود دارد و هر فرد می‌تواند تنها یک‌بار به نهایی کردن و ارسال پاسخنامه خود اقدام کند. (حتی اگر فقط به یک سؤال از مجموعه سؤالات خود پاسخ دهد و کلید ثبت نهایی را فشار دهد دیگر امکان ویرایش آن به هیچ وجه وجود ندارد.)
9- نفرات برتر به قید قرعه مشخص می‌شوند و اعلام نتایج متعاقباً اعلام می‌گردد.
10- شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02531200 داخلی 3 تماس بگیرند.
انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha