جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسجد شهر بنبری، بانک غذایی برای نیازمندان راه اندازی کرد

حوزه/ مسجد شهر بنبری در انگلستان، با همکاری یک گروه خیریه اقدام به راه اندازی بانک غذای خیریه در روزهای شنبه کرده است. دیگر بانک های غذایی این شهر شنبه ها تعطیل هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه» به نقل از banburyguardian، مسجد شهر بنبری در انگلستان، اقدام به راه اندازی بانک غذا برای نیازمندان محلی کرده است.

این مسجد با همکاری یک گروه خیّریه با نام «نصیحت شهروندان» بانک غذای هفتگی ایجاد کرده که روزهای شنبه، و زمانی که دیگر بانک های غذایی تعطیل هستند فعالیت دارد.

یاسمین خدوجی بنیانگذار این بانک غذایی در مسجد گفت: ما حقیقتا می خواهیم کمک کنیم و مسجد نیز هر چه که در توانش باشد برای حمایت از مردم به کار می گیرد.

وی که یک یخچال عمومی برای نیازمندان در مسجد گذاشته، ایده راه اندازی بانک غذایی برای نیازمندان را ارائه داده و با ارائه غذاهای فاسد نشدنی که از سوپرمارکت ها خریداری شده اند، به مردم کمک رسانی می کند.

کسانی که به هر دلیل توانایی خرید موادغذایی نداشته باشند از طریق گروه خیریه شناسایی و معرفی شده و در مسجد کمک رسانی خواهند شد. سپس به مسجد مراجعه کرده و مواد غذایی را که برای سیرکردن شکم خانواده هایشان به آن نیاز دارند دریافت خواهند کرد.

جین تیمز از این سازمان خیریه می گوید که میزان تقاضاها برای مواد غذایی هر هفته تغییر می کند.

وی افزود: ما همچنین سعی می کنیم که به ریشه مشکلات کسانی که به ما مراجعه می کنند برسیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha