پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، ستاد عتبات عالیات را ستادی «امین» و مورد اطمینان دانست و گفت: بنده مطلع هستم که این سازمان با دقت بسیار زیادی کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و صرفاً در راستای توسعه عتبات و عالیات مصرف می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، امروز در دیدار با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، ضمن تقدیر از عملکرد این ستاد، اظهارداشت: برای توسعه مجموعه حرم سیدالشهداء به‌ویژه صحن حضرت زینب(س) از مردم عزیز ایران علی‌الخصوص مردم ولایتمدار خوزستان می‌خواهم تا آستین همت را بالا زده و در این خصوص فعال باشند.

وی ستاد عتبات عالیات را ستادی «امین» و مورد اطمینان دانست و گفت: مردم بدانند که کمک‌هایشان به‌جا مصرف می‌شود و خدایی نکرده حیف و میلی در این موارد صورت نمی‌گیرد.

آیت الله موسوی جزایری، تصریح کرد: بنده مطلع هستم که این سازمان با دقت بسیار زیادی کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و صرفاً در راستای توسعه عتبات و عالیات مصرف می‌کند؛ به همین دلیل از همه مردم می‌خواهم تا از پرداخت کمک و نذوراتشان به این ستاد دریغ نکنند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در پایان ضمن تشکر از عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، خاطرنشان کرد: از عملکرد ستاد استانی عتبات و عالیات خوزستان به ریاست حجت الاسلام سید محمود موسوی که فردی مورد اعتماد برای من و تمام مردم خوزستان است، راضی بوده و از ایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha