چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه محمود آباد

حوزه/ حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که نخبگان جامعه باید برای تحقق عملی این بیانیه مهم به میدان بیایند، گفت: امروز کشور برای برون رفت از مشکلات نیازمند یک تحرک جدی در همه بخش ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمودآباد، امروز در سمینار ائمه جمعه استان، در بابلسر که با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب» برگزار شد با بیان این که مقام معظم رهبری با این بیانیه مهم مسیر پیش روی انقلاب را به خوبی ترسیم کردند، گفت: این وظیفه مسؤولان است که در جهت تحقق رهنمودهای رهبری همت مضاعف داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که مسئولان به محتوای بیانیه مهم مقام معظم رهبری بیشتر توجه کنند، افزود: به طور حتم عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری موجب رشد و تعالی کشور در ابعاد مختلف می شود

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که نخبگان جامعه باید برای تحقق عملی این بیانیه مهم به میدان بیایند، ادامه داد: امروز کشور برای برون رفت از مشکلات نیازمند یک تحرک جدی در همه بخش ها است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی سیاست های غلط مسئولان موجب بروز مشکلات بسیاری برای جامعه شده است، بیان داشت: باید با تجدید نظر در آن سیاست ها، رهنمودهای مقام معظم رهبری مورد توجه مسؤلان و سیاستگذاران قرار گیرد.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که مسئولان در برنامه ریزی ها باید بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را در اولویت خود قرار دهند، افزود: کشور را نمی توان تنها با شعار و سخنرانی اداره کرد بلکه باید با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی مسیر پیشرفت را هموار کرد.

حجت الاسلام موسوی همچنین با اشاره به این که دشمنان ملت ایران همه توان خود را برای تضعیف انقلاب و نظام به کار گرفته اند، گفت: در چنین شرایطی باید با وحدت و همبستگی توطئه دشمن علیه انقلاب را خنثی کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که خوشبختانه به برکت روح خودباوری که امام خمینی(ره) به ملت ایران هدیه داد کشورمان در چهار دهه اخیر به پیشرفت های گسترده ای در عرصه های مختلف دست پیدا کرده است، افزود: امروز نیز بر پایه همین شعار و راهبرد می توانیم از مشکلات به راحتی عبور کنیم.

امام جمعه محمود آباد بر ضرورت بهره گیری از توان داخلی به منظور برون رفت از مشکلات تأکید کرد و گفت: نباید برای حل مشکلات تنها به بیرون دل بست بلکه تکیه کردن بر وعده های توخالی بیرون نتیجه ای جزء ذلت ندارد.                      

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha