پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ حجت الاسلام لائینی با بیان این که پیشرفت کشور در سایه اعتماد به جوانان مؤمن، متخصص و انقلابی کشورمان حاصل خواهد شد، ادامه داد: نباید برای پیشرفت کشور به حمایت و همراهی کشورهای غربی دل ببندیم چون آنها ثابت کردند که همراه و دلسوز ملت ایران نخواهند بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در سمینار ائمه جمعه استان در بابلسر، توان داخلی کشور را بهترین ظرفیت برای برون رفت از مشکلات دانست و گفت: تکیه کردن بر توان داخلی باید همواره جزء اولویت های مسؤولان کشور قرار گیرد.

مسؤول مدرسه علمیه محمدیه نکا در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه برخی ها در داخل کشور همچنان تمایل به ارتباط با غرب دارند، افزود: تجربه برجام درس بسیار خوبی برای کسانی است که به دنبال ارتباط با غربی ها هستند.

حجت الاسلام لائینی همچنین با اشاره به این که غربی ها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند، بیان داشت: آمریکا و اروپا در هدف مشترک هستند و تنها تاکتیک آنها در عمل با هم کمی متفاوت است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در جریان برجام بدعهدی آمریکا و اروپا به وضوح روشن شده است، خاطرنشان کرد: علیرغم اداعاهای چند کشور اروپایی اما شاهدیم هیچ گونه اقدام عملی مشخصی از سوی آنها برای حفظ برجام صورت نگرفته است.

امام جمعه نکا با تأکید براین که مسؤولان تنها گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند، تصریح کرد: متأسفانه علیرغم تذکرات و هشدارهای بسیار رهبری در خصوص بدعهدی های آمریکا و اروپا عده ای همچنان در داخل کشور بر همان مواضع اشتباه خود در این خصوص پافشاری می کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که باور به قدرت داخلی رمز برون رفت از بسیاری از مشکلات کشورمان است، بیان داشت: متأسفانه علیرغم پیشرفت هایی که در چهار دهه اخیر با تکیه بر همین توان داخلی بدست آوردیم همچنان عده ای هنوز به قدرت و توان داخلی باور ندارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که جوانان ایران اسلامی در چهل اخیر ثابت کردند بدون تکیه بر قدرت های جهانی هم می توانند به پیشرفت و توسعه دست یابند، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نیز تأکید کردند باید بسترهای لازم برای بهره گیری حداکثری از توان جوانان ایران اسلامی در عرصه های مختلف از سوی دولتمردان فراهم شود.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که پیشرفت کشور در سایه اعتماد به جوانان مؤمن، متخصص و انقلابی کشورمان حاصل خواهد شد، ادامه داد: نباید برای پیشرفت کشور به حمایت و همراهی کشورهای غربی دل ببندیم چون آنها ثابت کردند که همراه و دلسوز ملت ایران نخواهند بود.      

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha