شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دانشجویان مسلمان در واشنگتن، رویداد خیریه برای پناهنگان سوری برگزار می کنند

حوزه/ دانشجویان عضو انجمن اسلامی دانشگاه جورج واشنگتن با همکاری یک سازمان خیریه اقدام به برپایی رویدادی برای جمع آوری کمک های مالی به منظور کمک رسانی به پناهندگان سوری می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دانشجویان مسلمان دانشگاه جورج واشنگتن، رویداد خیریه ای  برای کمک به پناهندگان سوری برگزار می کنند.

این انجمن با همکاری یک موسسه بشردوستانه خیریه با نام «ماموریت متحده برای کمک و توسعه» میزبان این مراسم با  نام «خدمت مهربانی» بودند که هدف آن جمع آوری کمک های مردمی برای برنامه های حمایتی اجتماعی – روانشناسی و کمک رسانی به پناهندگان سوریه ای بوده است.

عبدالله توقیر، رئیس انجمن دانشجویان مسلمان این دانشگاه در این باره گفت: امیدوارم مردم متوجه شوند که چه مسلمان آمریکایی باشی یا یک شهروند غیرمسلمان، می توانی با کمک رسانی تاثیری بر آنچه در جهان به وقوع می پیوندند بگذارید.

توقیر افزود: اعضای انجمن اسلامی دیوار صلح در سالن همایش ایجاد کرده و دانشجویان و شرکت کنندگان در مراسم می توانند پیام هایشان را برای پناهجویان نوشته و بر روی این دیوار بیاویزند. بیشتر اوقات کمک هایی که از طرف مردم فرستاده می شود صرف خرید غذا، آب و مایهتاج اولیه می شود، اما ما این بار سعی داریم نوع متفاوتی کمک رسانی انجام دهیم که قطعا به آن احتیاج است.

به گفته وی تنها دانشجویان عضو انجمن اسلامی یا دانشجویان مسلمان در دانشگاه نیستند که می توانند بخشی از این کمپین باشند و تمام کسانی که نسبتا به پناهندگان احساس مسئولیت می کنند میتوانند شرکت داشته باشند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha