جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی -عضو خبرگان رهبری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری به زیان های سبک زندگی غربی در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: اسراف و نابسامانی اجتماعی از جمله ای آسیب های است که سبک زندگی غربی در جامعه ایجاد می کند که باید با آن مقابله شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به  بیانیه رهبر انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب، اظهار داشت: بیانیه رهبر انقلاب دارای دو قسمت بود ، در بخش اول ایشان به جمع بندی آنچه در این 40 ساله بر ملت ایران گذشته اشاره کرده و بر ضرورت تجربه اندوزی از این گذشته تاکید کردند.

 وی ادامه داد:  در این جمع بندی ضمن دیدن سختی ها، فشارها و آزمون ها بر ضرورت عزت و اقتدار کشور در سطح بین اللمل تاکیده شده که به حق این عزت و اقتدار برای کشور در این سال ها به وجود آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی ابراز داشت: در بخش دوم این بیانیه رهبر انقلاب با تاکید بر تجربه ی 40 سالگی انقلاب بر این مهم تاکید دارند که به سوی تمدن اسلامی حرکت کنیم که باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

وی به سبک زندگی اسلامی و تاکید رهبر انقلاب بر این مهم در بیانیه اشاره کرد و ابراز داشت:یکی از مواردی که نیاز است در گام دوم انقلاب رعایت شود، سبک زندگی اسلامی است.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: متاسفانه در طی این سال ها سبک زندگی بیشتر خانواده ها  اسلامی ، دینی و خدایی نبوده است.

وی تصریح کرد: سبک زندگی غربی سوغاتی است که به کشور وارد شده و همچنان در منازل ، خانواده ها و محیط های کشور به طور کلی حاکم شده و باید با برنامه ریزی مناسب از این سبک غربی فاصله گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی به زیان های سبک زندگی غربی در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: اسراف و نابسامانی اجتماعی از جمله آسیب های است که سبک زندگی غربی در جامعه ایجاد می کند که باید با آن مقابله شود.

 وی ادامه داد: از نظر پوشش لباس گرفته تا خوراک، استراحت و تلاش و حرکت به طور کلی باید یک تجدید نظر کلی داشته باشیم و وارد صحنه جدیدی از سبک زندگی شویم.

عضو خبرگان رهبری بیان داشت: اگر چنین کردیم ان شا الله این گام دوم را نیز با موفقیت سپری خواهیم کرد و خودمان را سرفرازانه به دنیا ارائه خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha