جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سهیلی اصفهانی

حوزه/ نشست هایی پیرامون تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با نگاه به مبانی تبیین شده در کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، در مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان برگزار می شود.

حجت الاسلام صالح سهیلی اصفهانی در گفت و گو با خبرگزاری«حوزه» در اصفهان، از برگزاری جلسات و نشست هایی پیرامون تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با نگاه به مبانی تبیین شده در  کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن  در جمع طلاب مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان خبر داد.

وی افزود:  از 28 جلسه سخنرانی های رهبر انقلاب در سال ۱۳۵۳ در مسجد امام حسن مجتبی(ع) مشهد، کتابی تحت عنوان طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن جمع آوری و پدید آمد.

استاد حوزه عنوان کرد: از آنجایی که فرمایشات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم، دقیقا مبتنی بر همان مبانی طرح کلی اندیشه اسلامی می باشد، از این رو در این نشست های تحلیلی نیز با نگاه به همان مبانی، سعی شده است تا با تبیینی تطبیقی و مقایسه ای از "بیانیه گام دوم انقلاب" نسبت به "کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن" نگاهی جدید به اندیشه حکومت اسلامی و آشنایی با مبانی اسلام اجتماعی ارائه شود.

حجت الاسلام سهیلی اصفهانی خاطر نشان کرد: پیش از این نیز جلسات و نشست های تحلیلی با محور قرار دادن کتاب، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن در دانشگاه صنعتی اصفهان و موسسات فرهنگی نیز برگزار شده است.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha