شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 482375
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
برگزاري جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) در شهرستان جاسک استان هرمزگان

حوزه/معاون فرهنگی تبليغي مدرسه علميه فاطمه بنت الرسول(س) جاسك گفت: جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) با حضور دانش آموزان و عموم بانوان در دبیرستان دخترانه رستگاران شهرستان جاسک، به همت مدرسه علميه فاطمه بنت الرسول(س) و همكاري مدرسه رستگاران برگزار شد.

خانم رودانی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري«حوزه» از هرمزگان، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س)، بيان كرد: جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) ويژه عموم بانوان شيعه و سني و دانش آموزان دختر با هدف آشنایی آنها با رفتار و منش طلاب و جذب آنها به حوزه علميه و ايجاد زمینه های همکاری بیشتر بين مدرسه و حوزه، در شهرستان جاسک برگزار شد.

وي با بيان اينكه حضور فعال طلاب در مدارس سطح شهر بخصوص در مقطع دبيرستان و تأثير بر تربيت صحيح ديني آنها بسيار لازم و ضروري است، افزود: طلاب بايد با حضور در مدارس دخترانه و ارائه آموزش هاي ديني و تبيين عقايد اسلامي و رفع شبهات ديني آنها و روشنگري مسائل روز وظيفه طلبگي خود را انجام دهند.

خانم رودانی پور خاطر نشان شد: شناخت حضرت زهرا(س) و سيره ي زندگي آن بانو بهترين الگو در آموزش سبک زندگی ساده براي دختران جامعه اين مادران آینده است.

وی با اشاره به برگزاري آيين میلاد پیامبر اکرم(ص) در دبیرستان دخترانه هما، تاکید کرد: برگزاري مراسم هاي متعدد به مناسبت اعیاد ديني در طول سال در مدارس سطح شهرستان جاسك براي ايجاد زمینه تعامل بین مدارس و حوزه علمیه و آموزش متون اسلامی به روشهای جدید و سازنده از برنامه هاي مدرسه علميه خواهران جاسك است.

استاد حوزه در پايان به برنامه هاي اجرا شده در مراسم ولادت حضرت زهرا(س) اشاره كرد و گفت: در اين مراسم ضمن بيان فضائل حضرت زهرا(س) با توزیع هدیه بین میهمانان با نامهاي "زهرا" و "فاطمه" تقدير شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha