شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قائم قامی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قائم‌مقامی گفت: شادی‌های دنیا نوعا انسان را به قهقرا می‌کشاند، اما در مکتب اهل بیت(ع) هم شادی هست هم شوق، لذا با توسل به اهل بیت (ع) می‌توان به شادی حقیقی رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد قائم‌مقامی، شامگاه جمعه در مراسم اجتماع اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا(ع) که در مسجد جنرال ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: غربی‌ها هفتصد سال تلاش کردند مسلمین را از دین و اسلام جدا کنند تا چیزی به نام اسلام که رهبر آن علی و فاطمه(س) باشند، در روی کره زمین وجود نداشته باشد، اما امروز به جایی رسیدیم که با تفکر اهل بیت(ع) پرچم‌های اهل بیت در دنیا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برافراشته شده و استکبار را تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین فرمان و دستور خدای متعال ولایت و صله و اتصال به حاکمیت الهی بود که مردم در گذشته گوش نکردند و تشخیص ندادند صاحب و اولیا و حامی انسان کیست، خدای متعال پیامبر و امام علی(ع) را پدر امت قرار داده چنان که فاطمه زهرا(س) را مادر امت بیان کرده است و امت بعد از پیامبربا ولایت قطع ارتباط کرد و به بی‌راهه رفت.

کارشناس دینی افزود: دوری مسلمانان از اهل بیت(ع) منجر به افول قدرت اسلام بدون اهل بیت(ع) شد و این اسلام در برابر کفار و بت‌پرست‌ها عقب‌نشینی کرد و کفار در درون دل اسلام قرار گرفتند و مرکز اسلام را هم فتح کردند و در قلب اسلام برای خود حکومت تشکیل دادند.

وی اضافه کرد: با ظهور انقلاب اسلامی که در راس آن فرزند زهرا (س) بود، عَلم حقیقی دین و اسلام قدرتمند، خود را نشان داد و مردم جهان را به سوی شناخت خدای متعال دعوت کرد و امروز شیطان تمام اعوان و انصار خود را برای به زانو در آوردن اسلام و انقلاب به کار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین قائم‌مقامی بیان داشت: در مصیت امام حسین(ع) که اساس و ریشه عالم است آسمان و زمین گریه کردند و زدن امام حسین(ع) زدن ریشه عالم است، بشر خلیفه الهی را به قتلگاه کشید و گریه زمین آسمان یک گریه عقلانی بود.

وی تصریح کرد: شادی حقیقی تنها در مکتب اهل بیت(ع) است؛ توسل‌های عاشقانه و با اخلاص موجب شادی حقیقی می‌شود؛ شادی‌های دنیا نوعا انسان را به قهقرا می‌کشاند، اما در مکتب اهل بیت(ع) هم شادی هست هم شوق، لذا با توسل به اهل بیت(ع) می‌توان به شادی حقیقی رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha