جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برگزاري جشن بزرگ هم آوایی با ملائک در شهرستان حاجي آباد

حوزه/معاون فرهنگی تبليغي مدرسه علمیه خواهران فاطمه ام البنین (س) حاجي آباد استان هرمزگان از حضور هزار نفر از بانوان در جشن بزرگ «هم آوایی با ملائک» در شهرستان حاجي آباد خبر داد.

خانم جعفري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري«حوزه» از هرمزگان، ضمن گراميداشت ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بيان داشت: جشن هم آوایی با ملائک به همت مدرسه علمیه خواهران فاطمه ام البنین(س) حاجي آباد و با همکاری سپاه پاسداران در پارک بانوان شهرستان حاجي آباد با حضور هزار نفر از بانوان اين شهرستان برگزار شد.

وی هدف از برگزاري اين مراسم را گرامیداشت منزلت مقام زن، تبيين جايگاه حضرت زهرا(س) به عنوان بهترين الگوي رفتاري بانوان بخصوص بانوان مسلمان و تبيين نقش تأثیر گذار و ارزنده زن در خانواده و جامعه عنوان كرد.

استاد حوزه خواهران ضمن اهميت الگو پذيري از حضرت زهرا(س) خاطر نشان شد: سراسر زندگي حضرت فاطمه زهرا(س) درس و تجربه است و انسان ها بخصوص بانوان باید با تبعیت از سیره زندگي پاک اسوه  عصمت و طهارت، زندگی توأم با ایمان و آرامش براي خود فراهم كنند.

وی با تاكيد بر اينكه انسان ها با الگوپذيري از سيره ي رفتاري حضرت زهرا(س) زندگی شاد، با عزت و همراه با آرامش خواهند داشت، افزود: زنان جامعه با تأسي از سيره ي زندگي حضرت فاطمه زهرا (س)، بهترين الگوي كامل بشريت، سعادت دنیوی و اخروی را کسب خواهند كرد.

جعفري به برنامه هاي اجرا شده در اين مراسم اشاره كرد و گفت: قرائت قرآن کریم، مولودی خوانی، سخنرانی، معرفی کتاب، پذیرایی، اجرای مسابقات شاد و طنزگونه، مسابقه نقاشی و داستان گویی ويژه کودکان و اجراي مسابقه طناب کشی، تنیس روی میز، طناب زنی، دو ويژه جوانان و برگزاري جشنواره غذا، اهداء بسته هاي فرهنگی به مدعوين، اهدا هديه به قيد قرعه به میهمانان با نامهاي "زهرا" و "فاطمه" و اهداء جوائز به نفرات برتر مسابقات از جمله برنامه هاي اين جشن بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha