پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری کارگاه آموزشی فنون مصاحبه به منظور یکسان سازی کشوری پذیرش مدارس علمیه سطح دو استان خبر داد.

فاطمه نظیر در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: با حضور مدیران مدارس علمیه سطح دو(کارشناسی) حوزه علمیه خواهران استان یزد، معاونان و اساتید مرتبط با ستاد پذیرش طلاب جدیدالورود، کارگاه آموزشی یک روزه فنون و روش های مصاحبه برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه که 52 نفر حضور یافتند؛ استاد هاشم پور از اساتید حوزه و دانشگاه در خصوص سیاست ها و اهداف مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور و «به گزینی» ورودی های جدید مقطع عمومی سطح دو و اهمیت مصاحبه در پذیرش مطالبی را بیان کرد.

وی افزود: معاونت آموزش به منظور نزدیک سازی دیدگاه ها و جلوگیری از اعمال سلیقه در خصوص داوطلبان ورود به حوزه این کارگاه را برگزار کرده است.

برپایه این گزارش، استان یزد دارای 17 مدرسه علمیه سطح دو در تمام شهرستان های استان است که شهرستان یزد با شش مدرسه سطح دو، یک مدرسه سطح سه و یک مدرسه سطح چهار(دکترا) و شهرستان میبد با دو مدرسه سطح دو و یک مدرسه سطح سه(کارشناسی ارشد) و یک مدرسه سطح چهار نسبت به دیگر شهرستان های استان پیشتازند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha