شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
میرعماد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، خدمت به محرومان را عبادت دانست و بر حفظ آبروی نیازمندان در خدمات رسانی به آنان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزارری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در دیدار کارکنان کمیته امداد استان به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد، بیان داشت: خدمت به مردم و محرومین عبادتی والاست که در نزد خدای متعال جایگاه و منزلتی ویژه دارد .

وی با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد خدماتی بی تکلف و بی منت است، افزود: خدمات این نهاد مردمی به دور از هیاهو، سر و صدا و خدماتی گسترده و ارزشمند است .

وی با بیان اینکه ایده این نهاد مردمی در خدمت رسانی به مردم در سطح جهان الگو شده، خاطر نشان کرد: خدمت رسانی همه جانبه به محرومین در زمینه های گوناگون از خدمات فاخر این نهاد مردمی و خدمت رسان است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه جلب اعتماد ملت، دولت، خیران و آحاد مردم از دیگر ویژگی های کمیته امداد امام(ره) است، گفت: تا امروز هیچ نهادی اندازه کمیته امداد نتوانسته رضایت مردم را جلب کند .

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه در خدمات این نهاد مردمی فساد و انحرافی وجود ندارد، گفت: کمیته امداد از سلامت مالی برخوردار است و کارکنان آن افرادی مومن و متعهد هستند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام(ره) نهادی مردمی است که در خدمات دهی این نهاد توجه به محرومین در اولویت ویژه قرار دارد، افزود: حفظ آبروی نیازمندان، خیرخواهی، دلسوزی، عدالت در توزیع خدمات و امانت داری از دیگر ویژگی های این نهاد مردمی و حمایتی است .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: امدادگران این نهاد مردمی تلاش می کنند به دور از هر گونه تکلف و تجملات، به خانه محرومان بروند، در حالی که امروزه خیلی از اتوکشیده ها ابا دارند که در خانه فقرا پا بگذارند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان بر اصل عدالت مداری و امانت داری در ارائه خدمات این نهاد مردمی به محرومان تاکید کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha