چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدرسه علميه الزهرا سلام الله عليها ساري

حوزه/ كارشناس سياسي گفت: بیانیه رهبري در گام دوم انقلاب، در حقیقت راهبردی در جهت زمینه سازی ايجاد تمدن نوين اسلامي و آمادگي براي امر ظهور است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاري«حوزه» در مازندران، آقای قبادي در نشست بصیرتی در مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری، بیان کرد: بیانیه رهبري در خصوص گام دوم انقلاب در حقیقت راهبردی در جهت زمینه سازی ايجاد تمدن نوين اسلامي و آمادگي براي امر ظهور است.
وی افزود: خطاب این بیانیه  به نسل جوان است و در علم و پژوهش این قشر بايد براي رسيدن به قله هاي عزت و اقتدار تلاش کنند؛ همچنین برجسته کردن ارزش هاي و رعايت فضيلت  اخلاقي، اجراي اقتصاد مقاومتي توسط جوانان و افراد مومن و انقلابي  در درون دولت، ايجاد عدالت در اجتماع و مبارزه با فساد، استقلال، ازادي استقلال به معني آزادي ملت و حکومت از تحميل و زور گويي قدر ته اي سلطه گر جهان است.
وی تصریح کرد: دشمن در سبک زندگي که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کرده اند؛ به دنبال ايجاد ترديد در دل ها و ذهن هاي افراد و تغيير نگرش و ذهنيت آنها  نسبت به سبک زندگي اسلامی است؛ که حضرت آقا بیان کردند، دشمن با ساختن فيلم ها و برنامه هاي کودک(مثل عصر يخبندان) روي ذهن فرزندان ما کار  کرده و موجب خسارت اخلاقي، سياسي و ديني در جامعه می شود.

کارشناس سیاسی در ادامه گفت: داشتن تفکر انقلابي موجب رشد و پيشرفت ايران در جهان شده است و مسائلي که امروزه با آن درگير هستيم؛ به خاطر جريان نفاق در کشور است که با بصيرت و آگاهي دادن مردم مي توانیم به راحتي از اين مشکلات با عنايت الهي عبور کنیم.

وی اعلام کرد: اهداف اصلي دشمن اين است که نا اميدي و تنبلي را در بين جوانان گسترش دهد که جوانان انقلابی می توانند همانند گذشته با بصيرت و هوشیاری لازم، کشور را به عزت و اقتدار ملي در زمينه علمي، اقتصادي، سياسي، امنيتي  برسانند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha