پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضا کمندانی معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه

حوزه/ معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه با تاکید بر اینکه پویایی نظام اسلامی پس از ۴۰ سال ، نشان از حرکت در مسیر آرمانهای حضرت امام(ره) دارد، گفت: پیشرفت و غلبه بر دشمنان انقلاب اسلامی در سایه توکل بر خداست.

حجت الاسلام رضا کمندانی در گفتگو با خبرنگار«حوزه» در کرمانشاه، گفت: دشمنان نظام اسلامی در عین حالیکه می دانند مسیر ملت ایران حق است، اما دست از خباثت بر نمی دارند.

معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه با اشاره به حدیث پیامبر اکرم(ص) که فرمودند: مردم آنگاه كه ظالم را ببينند و او را باز ندارند، انتظار می رود كه خداوند همه را به عذاب خود گرفتار سازد، بیان داشت: صف آرایی دشمنان دین خدا سابقه ای به عمر تاریخ دارد و تمام انبیاء(ع) در مقابل ظلم ظالمان ایستاده و مبارزه نموده اند.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) همانند اجداد گرامش در برابر حاکمان طاغوت سکوت نکرد و به بیداری مردم مستضعف پرداخت، گفت: تبعید امام خمینی(ره) نشان از ترس جباران زمان از کلام حق داشت و اینکه روزی طومار فرعونیان از روی زمین بر چیده خواهد شد.

حجت الاسلام رضا کمندانی با اشاره به اینکه استکبار جهانی تاب و تحمل پیشرفت و عظمت چنین انقلاب الهی را نداشته و ندارد، ادامه داد: مصداق مخالفت استکبار جهانی با نظام اسلامی در عصر حاضر، جنگ رسانه ای و تشدید تحریمها برای ترساندن کسانی است که فریب قدرت ظاهری آنها را خورده اند.

وی با بیان اینکه در 40 سال گذشته با تبعیت از امام خمینی(ره) و ولایت و رهبری با پیمودن مسیر ارزشها به قله های پیشرفت و سربلندی رسیده ایم، گفت: آمریکا و دشمنان انقلاب در صددند با تاثیر بر بریدگان و استحاله شدگان از انقلاب سرعت ما را در پیمودن مسیر کُند کنند.

معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه با تاکید بر اینکه سر زندگی نظام اسلامی پس از 40 سال، نشان از حرکت و پویایی در مسیر آرمانهای حضرت امام(ره) دارد، گفت: پیشرفت و غلبه بر دشمنان در سایه توکل بر خداست.

حجت الاسلام رضا کمندانی با اشاره به اینکه نقش ولی فقیه امروز در جامعه ما همان جایگاه پیامبر اکرم(ص) است، اظهار داشت: دشمن زخم خورده از آنجایی که تحمل عزت ایران و ایرانی را به برکت اسلام و ولایت ندارند، لحظه ای از تخریب روحانیت کوتاهی نمی کنند.

وی با بیان سخنی ارزشمند از مقام معظم رهبری که فرمودند: اگر اقتصاد مقاومتی اجرا می شد، وضع زندگی مردم اینگونه نبود،‌ افزود: دشمنان ایران اسلامی از آنجا که تحمل پیشرفتهای شگفت انگیز همه جانبه ما را ندارند، با تشدید تحریمها ما را

در جنگ اقتصادی قرار داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha