جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امضاء تفاهم نامه همکاری بین مجمع جهانی تقریب و سازمان اهل البیت اندونزی

حوزه/ تفاهم نامه همکاری بین مجمع جهانی تقریب و سازمان اهل البیت اندونزی با موضوعات؛ برگزاری دوره های کوتاه مدت و میان مدت، برگزاری همایش و نشست های علمی مشترک، ترابط علمایی و همکاری در نگارش کتاب های تقریبی امضا شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین نبویان معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب و رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی با سید حسن العیدروس مدیر سازمان اهل البیت اندونزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

بر اساس این گزارش: در این دیدار که به همت مرکز گفتگوی مذاهب اسلامی برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین نبویان به تبیین اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و شکست های آمریکا در منطقه پرداخت.

وی اظهار داشت: آمریکا کشوری است که سازمان ملل در آن کشور قرار دارد، حق وتو درشورای امنیت سازمان ملل داشته و تمامی سازمان ها و نهاد های بین المللی زیر نظر اوست. سوال من این است که  دلیل  شکست های پی در پی امریکا چیست؟  شکست امریکا در انقلاب اسلامی ایران، شکست امریکا در جنگ 8 ساله علیه ایران، شکست امریکا در جنگ اسراییل با حزب الله و شکست امریکا در سوریه.

معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب تاکید کرد: دلیل اقتدار جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تمام امکانات نظامی و مادی، وجود یک عامل اصلی یعنی ایمان به خداوند است.

رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی با اشاره به 40 سال ایستادگی ایران در مقابل استکبار افزود: این همان دستاورد جمهوری اسلامی ایران است که در این 40 سال به نمایش گذاشته، یعنی با ایمان به خدا و اعتقاد به قدرت مردم می توان  در مقابل توطئه های استکبار ایستادگی کرد و به موفقیت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین نبویان افزود:  توصیه ایران به همه کشورهای اسلامی این است که اتحاد و وحدت راه پیروزی بر استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و اسراییل است، همانطور که قرآن کریم هم به این نکته تاکید دارد که با توکل به خدا و صبر به پیروزی خواهید رسید.

خاطر نشان می شود: در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری بین مجمع جهانی تقریب و سازمان اهل البیت اندونزی با موضوعات؛ برگزاری دوره های کوتاه مدت و میان مدت، برگزاری همایش و نشست های علمی مشترک، ترابط علمایی و همکاری در نگارش کتاب های تقریبی امضا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha