چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام ابراهیمیان

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمیان گفت: رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در بیانیه کاربردی و راهبری «گام دوم انقلاب» موضوعات مهمی مطرح فرمودند و امروز حوزه های علمیه نه تنها این بیانیه، بلکه تمام سخنرانی های معظم له را در جامعه تبیین کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام رسول ابراهیمیان صبح امروز در مراسم تجلیل از اساتید و مسئولین هیات امنای حوزه علمیه خواهران قزوین که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین برگزارشد، به بیانیه «گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در این بیانیه کاربردی و راهبری موضوعات مهمی مطرح فرمودند و امروز حوزه های علمیه نه تنها این بیانیه، بلکه تمام سخنرانی های معظم له را در جامعه تبیین کنند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی حوزه های علمیه خواهران کشور ادامه داد: بشریت امروز گرفتار مشکلات و شبهات بوده و به نوعی تشنه احکام ناب معارف اسلامی و قرآنی است و نقش حوزه های علمیه خواهران در این عرصه بسیار خطیر وحساس است.

 وی اظهار کرد: آنچه  امروز برای حوزه های علمیه خواهران با اهمیت است این که بتوانند ارتباط مستمر با جامعه داشته باشند، تا بتوانند به هنگام به شبهات پاسخگو دهند.

حجت الاسلام ابراهیمیان به تلاش دشمنان برای کاهش نقش اجتماعی روحانیت اشاره و بیان کرد: دشمنان تلاش می کنند نقش و رسالت اصلی روحانیت را در جامعه کمرنگ و تضعیف و مردم را بدبین کنند.

حجت الاسلام ابراهیمیان ضمن قدردانی از تلاش ارزشمند مسئولین هیئت امنا و موسسین حوزه های علمیه خواهران، بیان کرد: هیئت امنا پشتوانه اصلی حوزه های علمیه خواهران است و باید این افراد نه تنها در جذب منابع پایدار، بلکه باید با همراهی و همفکری مدیر اتاق فکری تشکیل دهندتا بتوانند به رشد و توسعه حوزه کمک کنند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی حوزه های علمیه خواهران کشور در پایان عنوان کرد: مسئولین و طلاب حوزه های علمیه خواهران کشور ماهانه به دیدار خانواده های معظم شهدا و جانبازان به عنوان سرمایه های نظام اسلامی بروند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha