جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 482526
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
کارگاه مبلغات غرب گیلان

حوزه/ دوره آموزشی یک روزه ویژه مبلغات طرح امین غرب گیلان به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه گیلان و با حضور حدود ۵۰ مبلغه از شهرستان های تالش، آستارا، رضوانشهر و ماسال، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در گیلان، دوره آموزشی یک روزه ویژه مبلغات طرح امین غرب گیلان به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه گیلان و با حضور حدود 50 مبلغه از شهرستان های تالش، آستارا، رضوانشهر و ماسال، در شهرستان تالش برگزار شد و حجت الاسلام آلبومحسن استاد این کارگاه مطالبی را با محوریت طرح تربیتی مدارس امین مطرح کرد.

حجت الاسلام آلبومحسن در این کارگاه یک روزه که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات تالش برگزار شد، ضمن اشاره به مزایا و اهمیت این طرح، تصریح کرد: در میان فعالیت های تبلیغی عرصه های گوناگونی وجود دارد که از میان همه آنها کار تربیتی و فرهنگی در قبال دانش آموزان فضیلت و اهمیت مضاعفی دارد، لذا مدارس امین بستری مناسب جهت تحقق این امر می باشد.

وی افزود: شرایط سنی و عاطفی نوجوانان بسیار حساس و مهم است و در این شرایط جامعه با شبهات اعتقادی و مسائل مختلفی روبرو هستند که حضور مبلغین و مبلغات حوزه علمیه در مدارس آموزش و پرورش و میان دانش آموزان کمک شایانی به حل این قضیه خواهد کرد.

 در ادامه این کارگاه، برخی از مبلغات تجربیات موفق خود را در زمینه جذب و ارتباط گیری با نوجوانان مطرح نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha