شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جشن تکلیف دختران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) گناوه گفت: با استقبال چشمگیر مدارس و خانواده ها، ۵۶۵ دانش آموز دختر این شهرستان به مدت دو هفته با محتوای بیان احکام و شرعیات، نمایش و تئاتر و عروسک گردانی و مسابقات بین مدارس شهرستانی توسط طلاب فارغ التحصیل حوزه علمیه خواهران گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،‌ سیده زهرا موسوی نسب،  امروز در نشست با مدیر و معاونان حوزه علمیه خوارهان استان بوشهر با اشاره به برگزاری جشن تکلیف 21 مدرسه  ابتدائی شهرشتان گناوه گفت: 21 مدرسه دخترانه شهرستان گناوه جشن تکلیف دانش آموزان خود را در حوزه علمیه  الزهرا (س) این شهر برگزار کردند.

مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) گناوه افزود: با استقبال چشمگیر مدارس و خانواده ها، ۵۶۵ دانش آموز دختر این شهرستان به مدت دو هفته با محتوای بیان احکام و شرعیات، نمایش و تئاتر و عروسک گردانی و مسابقات بین مدارس شهرستانی توسط  طلاب فارغ التحصیل حوزه علمیه خواهران گردید.

وی افزود: به تهاجم فرهنگی و هم چنین سرمایه گذاری شبکه های رسانه ای غربی که هدف آنها خانواده و به ویژه دختران و ماداران است لذا ما ضمن بیان و معرفت افزایی که در این خصوص انجام می شود باید از شیوه های جذاب و نوین برای درک و فهم بیشتر معارف اسلامی استفاده کنیم.

موسوی نسبت اظهار داشت: ما باید برنامه های جذاب و مفیدی برای دختران نوجوان خود داشته باشیم تا در آینده دختران و مادرانی خوب و دارای نگاه و بینش اسلامی برای جامعه اسلامی  داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) گناوه افزود: لذا ما در برنامه ها و جشن تکلیف های که برگزار می کنیم وظایف شرعی را به صورت غیرمستقیم وگاها مستقیم آموزش داده و اجرای برنامه های متنوع و به وجود آوردن فضای پر مهر و محبت و با نشاط و فضاسازی مناسب و بسیار زیبا از طرف دست اندرکاران برنامه باعث جذب کودکان شرکت کننده به دین گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha