شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ سلطان السامعی عضو شورای عالی سیاسی یمن

حوزه/ سلطان السامعی عضو شورای عالی سیاسی یمن، تصمیم بریتانیا مبتنی بر درج حزب الله لبنان در فهرست موسوم به سازمان های تروریستی را محکوم کرد و تاکید کرد در کنار حزب الله و سید مقاومت ایستادگی خواهند کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به دنبال اقدام خصمانه انگلیس ضد حزب الله لبنان گزوه های یمنی اقدام به محکومیت گسترده این رفتار انگلیسی صهیونیستی کردند.

شیخ سلطان السامعی عضو شورای عالی سیاسی یمن، به شدت، اقدام دولت بریتانیا به درج حزب الله در ضمن فهرست سازمان تروریستی را محکوم و تأکید کرد: جنبش های مقاومت ضد برنامه های اشغالگرانه اسرائیلی - آمریکایی هستند که تلاش دارد این امت را در برابر سلطه استعمارگرایانه به زانو درآورد.

السامعی گفت: این تصمیم اطاعت ذلیلانه ای در برابر مدیریت آمریکایی به شمار می رود و دولت بریتانیا چیزی جز دنباله روی و  خدمت رسانی به ارباب آمریکایی نیست و برای کسب رضایت سران واشنگتن با فدا کردن منافع ملت خود و نقش خود در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام، دشمنی با ملت های منطقه را به بار می آورد.

وی تصریح کرد: این اقدام بریتانیا، در چارچوب طرح استثماری به حساب می آید که دولت بریتانیا برای تحقق آن تلاش می کند، و اینکه این اقدام همزمان با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا انجام گرفته است، و این خروج، بریتانیا را متحمل چالش ها و فشارهایی می کند به همین دلیل، طی این اقدام، ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین برخی کشورهای عربی مانند عربستان و امارات و نوکران و خیانتکاران امت عربی که این امکان را دارند که به بریتانیا کمک کنند، مخاطب قرار می دهد تا زیان ها و خسارت هایی که بر اثر خروجش از اتحادیه اروپا متحمل می شود را جبران کنند، به این معنی که می خواهد آنچه در اثر این خروج در عرصه اقتصاد از دست داد، در عرصه سیاست جبران شود.

السامعی افزود: بریتانیا قادر به فریفتن آزادگان جهان نیست؛ چراکه آنان سازنده تروریسم و یاری دهندگان و حمایت کنندگان آن را در منطقه که هنوز جنایاتش در یمن و سوریه و عراق را شاهدیم به خوبی می شناسند.

عضو شورای عالی سیاسی یمن ادامه داد: تروریست بزرگ، ایالات متحده آمریکا و اسرائیل و دست نشاندگان آن ها در منطقه(عربستان و امارات) هستند.

السامعی در پایان گفت: یمن با تمام آزدگان شریف و مقاومش، در برابر تروریسم آمریکایی - صهیونیستی و دست نشاندگان سعودی - اماراتی آنان، صادقانه و باثبات ایستاده است، ایستادگی که هیچ قدرتی در زمین، هرگز آن را به لرزه در نمی آورد، به همراه حزب الله و رهبر آن جناب سید حسن نصرالله که یاری گر بوده و هست، و در کنار قضیه ما و تمام قضایای عادلانه امت علیه تروریست های صهیونیست عربی ایستاده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha