جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اجتماع طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

حوزه/ ارشد عقیدتی سیاسی ارتش منطقه فارس، بیانیه گام دوم انقلاب را ترسیم خط و مشی اساسی مسئولان و مردم و هچنین پیامی به دشمنان نظام دانست و گفت : نیرو های مسلح خود را مخاطب اصلی می دانند و همه نکات را استخراج و به صورت بخشنامه و تا حصول نتیجه در برنامه های مستمر قرار خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان در طول چهل سال تمام تلاش ها و توطئه های خود را برای براندازی نظام مقدس اسلامی انجام داده، اما به نتیجه ای نرسیده اند، در همین راستا مقام معظم رهبری تصمیم گرفتند تا چهل سال نخست انقلاب را به عنوان گام نخست و آغاز دهه پنجم را گام دوم انقلاب نامگذاری کنند.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را ترسیم خط و مشی اساسی مسئولان و مردم و هچنین پیامی به دشمنان نظام دانست و افزود: این بیانیه تثبیت انقلاب را دارا است، امیدوارم در تمام سازمان ها و ارگان ها این پیام سرلوحه کار قرار گیرد.

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش منطقه فارس ادامه داد: اجلاسیه ای در همین راستا با حضور ارشدهای عقیدتی سیاسی مناطق در تهران برگزار خواهد شد که بر اساس بیانیه و گرفتن خط و مشی های سازمان نیز در خصوص فعالیت های فرهنگی اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جزو نیروهای مسلح و زیر نظر فرمانده کل قوا است به همین دلیل این بیانیه و هر سخن دیگری که مقام معظم رهبری در بیانات خود مطرح کنند نیرو های مسلح خود را مخاطب اصلی می دانند و همه نکات را استخراج و به صورت بخشنامه و تا حصول نتیجه در برنامه های مستمر قرار خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha