پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تقویت قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و دوری از تفرقه و اختلاف، رسالت همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، امروز در اولین نشست ستاد گرامیداشت یوم‌الله دوازدهم فروردین استان، با تأکید بر برگزاری شایسته این مناسبت، از تمامی دست‌اندرکاران ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خواست تا با همان قوت و همت نسبت به برنامه‌های یوم‌الله دوازدهم فروردین که با تعطیلی‌های پیاپی مواجه شده همت بگمارند.

وی خاطرنشان شد: با توجه به اینکه خراسان شمالی در مسیر زائران حرم امام هشتم(ع) قرار دارد باید به فضاسازی معابر و میادین به‌ویژه فضاسازی مسیر تردد مسافران و زائران متناسب با دوازدهم فروردین توجه ویژه‌ای شود.

حجت‌الاسلام سالاری با تأکید بر اینکه همچنین باید تقارن دوازدهم فروردین با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) هم مورد نظر قرار گیرد، گفت: بر اساس برنامه مراسم محوری روز جمهوری اسلامی، در شامگاه روز یازدهم فروردین در مرکز استان در مسجد امام رضا(ع) بجنورد برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی این استان را جزء معدود استان‌هایی دانست که مراسم محوری یوم‌الله دوازدهم فروردین در تمامی مراکز شهرستان‌های آن برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به مسائل جاری کشور پرداخت و با بیان این‌که همه ما مأموریم که نگذاریم خون پاک شهیدان پایمال شود، افزود: اگر بنشینیم و ساکت باشیم قطعاً و هرگز به نتیجه نخواهیم رسید و مانند دیگر کشورهای منطقه و مرتجعان عرب منطقه‌ای باید مستعمره کدخدایی به نام آمریکا باشیم.

حجت‌الاسلام سالاری تقویت قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و دوری از تفرقه و اختلاف رسالت همگان است، تصریح کرد: صدای اختلاف از سوی هر کسی که باشد، خائن است، حال می‌خواهد از هر قشر، طیف و جناحی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امروز بایستی با وحدت و انسجام ملی در مقابل دشمن بایستیم؛ این‌ها شعار نیست؛ بلکه نیاز به عمل دارد و عمل به آن هم منوط به همدلی، اتحاد، هماهنگی و هم‌فکری در مقابله با دشمن و اهداف و مطامع جبهه استکبار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha