پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۵۴۴۸۹

حوزه/مسؤل طرح مطالعاتی منظومه فکری مقام معظم رهبری در بیرجند گفت: دوره «توانمندسازی نیروهای تراز انقلاب» با حضور حجت الاسلام و المسلمین فخریان مدیریت طرح راه اندازی شده است که مباحث اصول کارتشکیلاتی ازمنظر مقام معظم رهبری، ولایت فقیه و پیشینه آن به همراه پرسش و پاسخ مطرح خواهد شد.

زهرا نخعی پور مسؤل طرح مطالعاتی منظومه فکری مقام معظم رهبری در بیرجند در گفت و گو با خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: طرح سراسری تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری، طرحی کاملا مردمی است که از تابستان سال96 به صورت خودجوش پیگیری شده است.

وی افزود: این طرح توسط جمعی از روحانیون حوزه علمیه قم به همراه ارادتمندان و دغدغه مندان نشر اندیشه های رهبرمعظم انقلاب، تدوین شده است.

مسئول طرح مطالعاتی منظومه فکری مقام معظم رهبری در بیرجند، در خصوص اهداف برگزاری این دوره بیان داشت: به منظور آموزش و پیگیری اندیشه ها، دغدغه ها و مطالبات مقام معظم رهبری، گفتمان سازی تمدن اسلامی و رصد اهداف و آرمانهای انقلاب براساس یک تشکیلات منظم این دوره طرح ریزی شده است.

نخعی پور با بیان اینکه تا اکنون تقریبا در تمامی مراکز استان ها و حتی برخی از شهرستان ها نمایندگانی برای طرح مشخص شده است، گفت: این طرح برای اولین بار در دو مرحله مطالعاتی و عملیاتی شروع به فعالیت کرده است.

وی اعلام کرد: این طرح را در بیرجند باحدود ۱۵۰ نفر عضو، سیرمطالعاتی را در گروه های مختلف سنی و جنسی اجرا می کنیم.

مسؤل طرح مطالعاتی منظومه فکری مقام معظم رهبری در بیرجند متذکر شد: اکنون نیز دوره «توانمندسازی نیروهای تراز انقلاب» با حضور حجت الاسلام و المسلمین فخریان مدیریت طرح راه اندازی شده است که مباحث اصول کارتشکیلاتی ازمنظر مقام معظم رهبری، ولایت فقیه و پیشینه آن به همراه پرسش و پاسخ مطرح خواهد شد.

نخعی پور هدف از برگزاری دوره توانمندسازی نیروهای تراز انقلاب را توسعه و ارتقای آگاهی های مخاطب نسبت به انقلاب اسلامی، تربیت مبلغ و مروج در زمینه انقلاب اسلامی و پاسخگویی به شبهات پیرامون ولایت فقیه و انقلاب برشمرد.

وی اضافه کرد: این دوره در سه نوبت 7:30 تا 11:30 صبح و 15 تا 17:30 عصر پنجشنبه شانزدهم اسفند و 8 تا 11:30 صبح جمعه هفدهم اسفند در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزارخواهد شد.

مسؤل طرح مطالعاتی منظومه فکری مقام معظم رهبری در بیرجند خاطرنشان کرد: از آنجایی که ظرفیت افراد برای شرکت در دوره محدود است، داوطلبان می بایست در اسرع وقت نام و نام خانوادگی، شماره تماس، سن، تحصیلات و محل فعالیت خودشان را به آی دی های مربوطه ارسال نمایند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha