جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علیرضا عطایی مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج)کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج)کنگاور با اشاره به این که موافقان FATF تصمیم گیران و مردم را از عدم تصویب آن می ترسانند، در صورتی که به اقرار خود غربی ها دستشان برای فشار به ایران خالی است، گفت: با تفنگ بی فشنگFATF معیشت مردم را تهدید نکنید.

حجت الاسلام علیرضا عطایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، با تمسک به آیه 141 سوره مبارکه نساء که می فرماید: « وَلَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا» و خداوند هیچ گاه برای کافران نسبت به اهل ایمان راه تسلّط باز نخواهد نمود، گفت: این چه بلایی است که معیشت مردم را با پیوستن به قراردادهای استعماری گِره زده اید.؟

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص ماهیت قراردادهای استعماری بیگانگان فرمودند: معاهدات بین المللیِ خلاف مصالح کشور نباید پذیرفته بشود، افزود: دنیای استکبار دلسوز ملت ایران نبوده و در صددند با ورود ما در کار گروه مالی FATF بر مشکلات اقتصادی و معیشتی ایران بیافزایند.

وی با بیان اینکه کارگروه مالی FATF مصداق عینی قاعده نفی سبیل و جایز نبودن ولایت کفار بر مسلمان است، ابراز داشت: آگاه شدن دشمنان ملت ایران از عملیات مالی و بانکی و گسترش نفوذ آنان و تاثیر در تصمیمات کشورمان اشتباهی جبران ناپذیر است.

حجت الاسلام  عطایی تصریح کرد: وضعیت آشفته بازار وگرانی گوشت و میوه، از نتایج خسارت بار بخشی از اجرایی شدن تصمیمات کارگروه مالی FATF می باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه عده ای عدم تصویب لوایح چهارگانه را تعطیلی سیستم بانکی و قطع ارتباط با خارج می دانند، گفت: اگر مسیر قطع روابط بانکی در روند اجرای کار گروه مالی بود می بایست ما را به قطع همکاری تهدید می کردند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج)کنگاور با اشاره به اینکه آنهایی که دیروز به بَزک برجام توسط دولت در رسانه های شان اعتراف کردند، افزود: آیا فردا و پس از پذیرش شرط‌ های FATF خیلی راحت به بَزک آن اعتراف نخواهند کرد؟!  

وی با اشاره به این که موافقان FATF تصمیم گیران و مردم را از عدم تصویب آن می ترسانند، در صورتی که به اقرار خود غربی ها دستشان برای فشار به ایران خالی است، گفت: با تفنگ بی فشنگFATF معیشت مردم را تهدید نکنید. 

حجت الاسلام عطایی با بیان اینکه کسانی FATF را گشایش دهنده روابط پولی و مالی معرفی می کنند، همان هایی نیستند که برجام را برطرف کننده تحریم ها معرفی می کردند؟! اظهار کرد: با توجه به تذکرات مقام معظم رهبری در موضوع برجام، نباید بار دیگر چوب اشتباهات خود را در پذیرفتن FATF بخوریم.

وی در پایان با اشاره به اینکه در سایه تحریم همه جانبه در طول 40 ساله گذشته به این مرحله از رشد علمی، پزشکی، قدرت دفاعی و... رسیده ایم، گفت: مسئولین اگر برای رفع مشکلات و موانع به غرب چشم دوخته اند، باید بدانند هیچ مشکلی به دست آنها حل نخواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha