شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ |۱۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 30, 2024
حجت الاسلام قدیمی

حوزه/ همایش «لبیک به ندای رهبری» پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب، به همت دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، بیستم اسفندماه، در بجنورد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، نشست هماهنگی برگزاری همایش «لبیک به ندای رهبری» پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد برگزار شد.

حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در این جلسه، اظهار کرد: همایش مزبور روز دوشنبه 20 اسفند 1397 در مصلای نماز جمعه بجنورد و با حضور جوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبر در بیانیه گام دوم انقلاب به‌صورت ویژه به جوانان پرداخته و نقش آن‌ها را در چهل‌ساله دوم انقلاب تبیین کرده‌اند، ادامه داد: جوانان شرکت‌کننده در این همایش ضمن قدردانی از رهبری برای بذل این توجه، آمادگی خود را برای لبیک به این فرمایشات رهبر معظم انقلاب اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام قدیمی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه در همایش «لبیک به رهبری» در بجنورد حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha