سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024

 راهیان نور

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر فارس گفت: از اوایل سال تاکنون ۶۰۰ نفر از روحانیون در کاروان های راهیان نور دانش آموزی خواهران و برادران و همچنین دانشجویی و محلات به مناطق دوران دفاع مقدس اعزام شده اند.

حجت السلام سیدقاسم  کاظمی نسب در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، اظهار داشت: اعزام به مناطق راهیان نور 30 بهمن ماه پایان یافت و بیش از 600 نفر از شهرستان های شیراز و خرمبید به همراه روحانی کاروان، به مناطق راهیان نور اعزام شدند.

وی افزود: پس از پایان اعزام برادران به مناطق راهیان نور، اعزام خواهران نیز در صورت ابلاغ در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس با اشاره به اعزام طلاب و روحانیون به مناطق راهیان نور تصریح کرد: از اوایل سال تاکنون 600 نفر از روحانیون در کاروان های راهیان نور دانش آموزی خواهران و برادران و همچنین دانشجویی و محلات به مناطق دوران دفاع مقدس اعزام شده اند.

وی از برگزاری دوره های آموزشی روحانیون راهیان نور خبر داد و افزود: دوره آموزش مبلغین با حضور 400 نفر از روحانیون در شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام کاظمی نسب خاطرنشان کرد: اعزام روحانیون به پایگاه های محلات و افشار در سطح استان به مناسبت ایام دهه مبارکه فجر و دهه فاطمیه از دیگر برنامه های سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha