چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ عبدالله الصالح

حوزه/ شیخ عبد الله الصالح گفت: مدیریت ماهواره نایل ست در تاریخ ۳ مارس پخش شبکه ماهواره "الاباء" را به دلیل انتشار عکسی از عملیات مقاومت عراقی ضد داعش و اشغالگران آمریکایی قطع کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مدیران ماهواره مصری "نایل ست" به دنبال اقدامات ضد محور مقاومت خود و قطع شبکه های المنار و المسیرة و در راستای اجرای سیاست‌های رژیم صهیونیستی در ساکت کردن صدای حق و مقاومت؛ این بار  اقدام به توقف پخش شبکه الاباء عراق کردند. 

شیخ عبدالله الصالح جانشین دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین در گفت و گو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری حوزه گفت: شبکه "الاباء" رسانه ای است که بر اساس مقاومت در برابر اشغالگران و استعمارگران و سلطه گری در جهان اسلام تاسیس شده است، اما آمریکایی ها و صهیونیست ها مانع فعالیت جهانی آن شدند و آن را در نایل ست متوقف کردند.

وی ادامه داد: مدیریت ماهواره نایل ست در تاریخ 3 مارس سال جاری شبکه ماهواره "الاباء" عراقی را به دلیل انتشار عکسی از عملیات مقاومت عراقی ضد داعش و اشغالگران آمریکایی و به دلیل هماهنگی با شبکه المنار وابسته به حزب الله لبنان و شبکه المسیرة وابسته به انصار الله یمن فعالیت آن را متوقف کردند.

روحانی بحرینی گفت: نشان لیاقت و افتخار این شبکه همان دستاوردهای  شبکه الاباء برای مقاومت و تمام بزرگان مقاومتی است که رسانه ای را تاسیس کردند که در برابر انواع اشغالگران و استعمارگران و زور گویان عالم در سرزمین اسلامیمان ایستادگی می کنند.

وی تصریح کرد: این تصمیم توطئه استکبار و برخی از مزدوران عرب ضد احزاب و گروه هایی چون حزب الله و سایر گروه های مقاومت را تکمیل می کند.

جانشین دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین در پایان گفت: با شبکه ماهواره ای "الاباء" و آزادی اندیشه و بیان و مقاومت همبستگی خود را اعلام می کنیم و در راستای سرنگونی و نابودی  اشغالگران و استعمارکنندگان و زورگویان  تا آزادی سرزمین های غصب شده مان مقاومت می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha