جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام میناپور

حوزه /مدیر حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری نشست های تبیین گام دوم انقلاب در مدارس علمیه این استان خبر داد .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به لزوم نقش آفرینی طلاب و مبلغان در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: حوزویان پرچمداران تمدن سازی اسلامی هستند و باید رسالت خود را با سعه صدر و همت جهادی برای تبیین و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و انقلابی انجام دهند .

وی با تاکید بر اینکه حوزویان خط مقدم تبیین فرهنگ اسلامی و انقلابی در جامعه هستند، ادامه داد: حوزویان باید با بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری، نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه تشریح و تببین بیانیه رهبر معظم انقلاب با عنوان گام دوم از وظایف و رسالت های حوزه است، خاطر نشان کرد: روحانیون و طلاب باید با بیان برکات و دستاوردهای انقلاب و ترسیم افق آینده نظام اسلامی، رسالت خود را با همتی والا و جهادی انجام دهند .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به اینکه تحکیم بنیان، پایه های اخلاق و ارزش های معنوی و اسلامی از رسالت های مهم مبلغان و طلاب است، گفت: مبارزه با ظلم و ستم، ارائه نقشه راه سعادت زندگی مادی و معنوی، بصیرت افزایی در جامعه و مقابله با هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب از دیگر رسالت های خطیر روحانیون و طلاب در عصر حاضر است .

وی یادآور شد: با هدف تبیین و اجرای بیانات رهبر معظم انقلاب در گام دوم، سلسله نشست های توجیهی و تبیینی رسالت های مبلغان در این گام بصورت دوره ای در مدارس علمیه استان لرستان با حضور طلاب و مبلغان هر شهرستان برگزار می شود .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان بیان داشت: در این نشست ها رسالت ها و وظایف طلاب و مبلغان بصورت منسجم و هدفمند به آنان ارائه خواهد شد تا شاهد تبلیغی کارآمد و اثرگذار در جامعه باشیم.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha