جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گام دوم انقلاب

حوزه/ معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در فارس از برگزاری همایش ملی «حوزه انقلابی، حوزه منتظر»، اردیبهشت ماه ۹۸ در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از شیراز، به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس، همایش ملی «حوزه انقلابی، حوزه منتظر»، اردیبهشت ماه  98 در شیراز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی اصغر دیمی معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در فارس با اعلام این خبر گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص آغاز «گام دوم انقلاب»، به نظر می‌رسد نظریه‌پردازی و تبیین صحیح «انتظار حقیقی در عصر غیبت» و «تکالیف و وظایف انقلابی» طُلّاب و حوزه‌های علمیه بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

وی در ادامه افزود: یکی از طلایه‌داران این عرصه، مرحوم حضرت آیت الله اسدالله ایمانی نماینده فقید و سابق ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بود که برای تحقق این امر، زحمات زیادی کشید و گام‌های بلندی برداشت.

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در فارس خاطرنشان کرد: به جهت تجلیل از مقام شامخ این عالِم جلیل‌القدر و مفسر قرآن کریم، شیراز سومین حرم‌اهل‌بیت(ع) در ایران اسلامی مفتخر است که از سال ۹۸، در سالروز رحلت آیت الله ایمانی برگزار کننده همایش سالانه با عنوان حوزه انقلابی، حوزه منتظر باشد.

وی در پایان گفت: طلاب، دانشجویان و اساتید حوزه و دانشگاه برای شرکت در این همایش می‌توانند آثار علمی و پژوهشی خود را تا ۲۹ فروردین ماه سال ۹۸ به دبیرخانه همایش واقع در میدان امام حسین(ع)، نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز معاونت فرهنگی و یا به آدرس: emamat.jomeh@gmail.com ایمیل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha