جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه تکاب

حوزه/ حجت الاسلام برادری گفت: باید به جای نظریه پردازی، راه‌های چگونگی عمل کردن به بیانیه گام دوم بررسی و اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام عیسی برادری، شامگاه دوشنبه در جلسه تبیین گام دوم رهبر انقلاب که در مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب برگزار شد، اظهار داشت: مخاطب رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، جوانان هستند و قرار نیست به این بیانیه حاشیه‌نویسی شود، بلکه باید وارد میدان شد و انتظارات رهبری را برآورده کرد.

وی ادامه داد: در مقابل بیانیه گام دوم رهبر انقلاب، نظریه‌پردازی مفهومی ندارد، باید به این فکر کرد که چگونه به این بیانیه عمل کرد، اولین لبیک‌گویی حوزه که مدافع ولایت هست، با تجمع در فیضیه برگزار شد.

امام جمعه تکاب بیان داشت: دشمنان انقلاب به دنبال این بودند که نظام را سرنگون کنند، اما ملت ایران و دوستان انقلاب، کشور را با اقتدار حفظ کرده و به چهل سالگی رساندند، در چنین موقعیتی رهبر انقلاب با صدور بیانیه‌ای به تبیین دستاوردهای چهار دهه گذشته پرداخته و توصیه‌های اساسی برای ساختن ایران بزرگ اسلامی ارائه فرمودند.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب منشوری برای دومین مرحله جامعه‌ سازی و تمدن‌سازی خواهد بود و فصل جدید جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد؛ گام دوم انقلاب، کشور را به آرمان بزرگ خود که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت(عج) است، نزدیک خواهد کرد.

حجت الاسلام برادری تصریح کرد: حفظ آرمان مهم‌تر از خود انقلاب است وجمهوری اسلامی هم به آرمان‌های خود وفادار ماند هم انقلاب را با تمام مشکلات حفظ کرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی به آرمان خود وفادار مانده است و از اول با شعار استقلال آزادی، جمهوری اسلامی راه خود را شروع کرد و امروز با برگزاری 32 انتخابات در طول چهل سال به جمهوریت خود دست یافته است، امروز آزادی کامل وجود دارد، رسانه‌ها می‌توانند حاکمیت را نقد کنند، اساتیدی در دانشگاه‌ها هستند که خلاف موازین رهبری جبهه‌گیری می‌کنند، اما هنوز بر سر مسئولیت هستند و عده‌ای حتی مخالف ولایت بوده اما از آزادی برخوردار هستند.

امام جمعه تکاب اضافه کرد: عده‌ای قبل از انقلاب با تحمل شکنجه‌ها و ظلم‌ها رژیم،  انقلاب را به پیروزی رساندند و نسل دیگری در جنگ و عده‌ای بعد از جنگ انقلاب را حفظ کرده و به چهل سالگی رساندند. دشمنان خیلی تلاش کردند وانمود کنند حرکت جمهوری اسلامی ایران نیمه تمام خواهد ماند، بعد از چهل سال پیروزی می‌خواهند همان راه را ادامه دهند و مؤفقیت‌های جمهوری اسلامی را بایکوت خبری می‌کنند.

وی افزود: امروز غرب و شرق امروز به بن‌بست رسیده اند، اما انقلاب اسلامی با قدرت و با امید راه خود را ادامه می‌دهد و اخیرا رهبر انقلاب به مسئولین هشدار دادند که هر کس از قطار انقلاب پیاده شود جا می‌ماند و جمهوری اسلامی راه خود را ادامه می‌دهد. امروز جمهوری اسلامی الگوی کشورهای جهان شده است و کشورهای اسلامی و غیر اسلامی به تأسی از ایران در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی می‌کنند و هر دولتی که آمریکا و غرب از آن حمایت کرده بعد از مدتی از هم می‌پاشد، در حالی که هر دولت و جنبشی که مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران بوده  به پیروزی رسیده است.

حجت الاسلام برادری بیان داشت: آمریکایی‌ها به هیچ یک از نوکران خود وفادار نماندند و حتی به دوستان خود هم وفا نکردند، اما جمهوری اسلامی با روح اسلام از دوستان خود حمایت می‌کند و به آن‌ها وفادار است، منطق غرب و آمریکا یک منطق مستکبرانه و ظالمانه است و مکتب انقلاب اسلامی، دینی و بشر دوستانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha