پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی

حوزه/ نماینده حضرت آیت الله سیستانی گفت: یکی از مشکلات این است که باید سعی کنیم همدیگر را تخطئه نکنیم. تخطه کردن کار را به سرانجام مطلوب نمی رساند، راه پیشرفت وحدت آحاد مردم با یکدیگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین خاموشی، نماینده ولی فقیه که در قم برگزار شد، مشکل عمده کشور را در سوء مدیریت دانست و گفت: اگر مدیریت ها در سطح کلان، نظم و هدف مند اجرا شود و مسئولین نظام دلسوزانه فعالیت کنند، کشور  رشد خواهد کرد.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی افزود: از دیگر مشکلات که باعث شده هنوز نتوانیم بعد از 40 سال از پیروزی انقلاب در  موارد مختلف رشد کنیم، بی تفاوتی در مسئولیت ها است.

وی اضافه کرد: مسئولین، دلسوزانه خدمت نمی کنند. برای پیشرفت کشور، وحدت و هم فکری وجود ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی در بیان چرایی این مطلب که اگر در مسائل نظامی و پزشکی پیشرفت کردیم، چون دلسوزانه و جهادی کار کردیم، گفت: باید در همه مسائل احساس مسئولیت کرد. کشور نیازمند به مدیران متعهد، دلسوز و جهادی برای پیشرفت است.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی  افزود: از دیگر مشکلات این است باید سعی کنیم همدیگر را تخطئه نکنیم. تخطه کردن کار را به سرانجام مطلوب نمی رساند، راه پیشرفت وحدت آحاد مردم با یکدیگر است.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha