شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پژوهش

حوزه/ دبیر جشنواره استانی علامه حلی(ره) و معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری بیش از ۴۰ کارگاه پژوهشی در مدارس علمیه خواهران و برادران خبر داد .

حجت الاسلام کامران پنام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه امسال سومین دوره استانی جشنواره علامه حلی(ره) برای خواهران و برادران طلبه برگزار خواهد شد، گفت: کارگاه های مقاله نویسی با هدف ارائه مقالات کاربردی و علمی طلاب برگزار می شود که در این کارگاهها تلاش می شود طلاب با اصول مقاله نویسی،روش پایان نامه نویسی و روش تحقیق پایانی آشنا شوند .

وی با بیان اینکه سومین دوره استانی جشنواره علامه حلی(ره) سال آینده در محورهای علوم قرآنی،تاریخ اسلام ،فرق و ادیان و فقه و اصول برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد:امسال طلاب می توانند علاوه بر محورهای فوق در زمینه های 40 سالگی انقلاب اسلامی،سبک زندگی اسلامی و همچنین راهکارهای پیشگیری از آسییب های اجتماعی نیز مقاله ارائه دهند .

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان و دبیرجشنواره استانی علامه حلی (ره) بیان داشت: پیش بینی می شود امسال با برگزاری کارگاه های علمی مقاله نویسی و آشنایی بیشتر طلاب با محورهای موضوعی مقالات بیشتر و علمی تر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود .

حجت الاسلام پنام در پایان با اشاره به اینکه پس از برگزاری دومین دوره جشنواره علامه حلی(ره) و اعلام فراخوان سومین دوره به تناوب در مدارس علمیه خواهران و برادران کارگاه های مقاله نویسی علمی برگزار شده است، یادآور شد: پیش بینی می شود تا پایان سال تعداد کارگاه های مقاله نویسی برای طلاب به 40 کارگاه برسد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha