جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام امید رحمانی

حوزه/ مسئول اداره فرهنگی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: به همت این اداره ۸۰ نفر از طلاب خواهر و برادر استان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق سابق عملیاتی اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام امید رحمانی، مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، از برگزاری اردوی راهیان نور ویژه طلاب مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: اردوی راهیان نور طلاب حوزه علمیه خراسان شمالی به مدت پنج روز به مقصد مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کل تعداد شرکت‌کنندگان در این اردوی راهیان نور 80 نفر شامل 40 طلبه برادر و 40 طلبه خواهر است، افزود: این اردو با اولویت 40 نفر از طلاب برادر و خواهر استعداد برتر و ممتازان علم، آموزشی و پژوهشی مدارس علمیه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رحمانی ادامه داد: کاروان طلاب حوزه علمیه خراسان شمالی صبح چهارشنبه حرکت خود را به سمت مناطق سابق عملیاتی جنوب کشور آغاز کرده و این اردو تا یکشنبه به طول می‌انجامد.

مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: طلاب شرکت‌کننده در این اردو در مسیر برگشت به قم و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha