جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ق

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قوامی با تاکید بر لزوم عملیاتی سازی بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، گفت: در صورتی گام دوم انقلاب اتفاق خواهد افتاد که طلاب و روحانیون در تحقق تمدن سازی اسلامی نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی، در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین آران و بیدگل (ع) با اشاره به وظایف سنگینی که  روحانیون و طلاب در مقطع فعلی دارند، اشاره کرد و گفت: طلاب ضمن خودسازی و تقفه در دین، باید تمام تلاش خود را در تبیین و حقایق مسائل دینی در داخل و خارج از کشور بکار گیرند.

وی با تاکید بر لزوم عملیاتی سازی بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، افزود: در صورتی گام دوم انقلاب اتفاق خواهد افتاد که طلاب و روحانیون در تحقق تمدن سازی اسلامی نقش آفرینی کنند.

رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از حوزه علمیه شکل گرفت، ادامه داد: با توجه به اینکه حوزه های علمیه وظیفه سنگینی در تربیت جامعه اسلامی دارند باید تمام تلاش خود را در این جهت بکار گیرند.

برپایه این گزارش،‌ حجت الاسلام والمسلمین قوامی قبل از دیدار با اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل ضمن حضور بر مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس، حرم امامزاده محمد هلال بن علی (ع) را نیز زیارت کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha