چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این که روحانیت ثابت کرده که برای حفظ دین و انقلاب حاضر به جان فشانی و از خودگذشتگی است، گفت: مطالعه تاریخ انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به خوبی نقش آفرینی و مجاهدت های روحانیت را اثبات خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شفیعی، مسئول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری، سه شنبه شب در نشست جمعی از روحانیان مرکز استان به رسالت روحانیت در گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: روحانیت در چهار دهه اخیر همواره در خط مقدم انقلاب و رهبری گام برداشته است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که حضور روحانیت در عرصه های مختلف انقلاب همواره به صورت جهادی و انقلابی بوده، افزود: صحنه ای از انقلاب اسلامی وجود ندارد که روحانیت از حضور در آن بازمانده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی، زمان شناسی، بصیرت و هوشیاری را از جمله مهم ترین شاخصه های روحانیت عنوان کرد و گفت: این قشر اثرگذار جامعه اسلامی همواره در صیانت و حراست از انقلاب و آرمان های نظام پیشگام بوده است.

مسئول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که خدمات روحانیت به اسلام و انقلاب غیر قابل انکار است، ادامه داد: عزت و عظمت امروز اسلام ناب مرهون تلاش های علما و فقهای دینی در طول تاریخ است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت همواره پشتیبان حقیقی دین و انقلاب بوده، افزود: در طول تاریخ همواره دست های ناپاک و شیطانی تلاش های بسیاری کرده بودند تا از نقش آفرینی روحانیت جلوگیری کنند اما همیشه شکست خورده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این که روحانیت ثابت کرده که برای حفظ دین و انقلاب حاضر به جان فشانی و از خودگذشتگی است، بیان داشت: مطالعه تاریخ انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به خوبی نقش آفرینی و مجاهدت های روحانیت را اثبات خواهد کرد.

مسئول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که روحانیت همواره در نوک پیکان توطئه ها و هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب قرار داشته، گفت: بصیرت و هوشیاری روحانیت انقلابی مانع از تحقق توطئه های دشمنان شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت دریکصد سال اخیر همواره خود را فدای دین کرده، افزود: امروز نیز روحانیت در تمام عرصه ها و صحنه های انقلاب حضوری پررنگ و اثرگذار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با اشاره به این که دشمنان می کوشند تا از حضور مستمر و پررنگ روحانیت در جامعه بکاهند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل یکی از راهبردهای دشمن ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت با تبلیغات منفی و دروغین علیه روحانیت است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha