جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام بوریان، طلبه حوزه علمیه شهرستان ویس، دوشادوش کارگران معترض شهرداری برای احقاق حقوق آنها فریاد عدالت خواهی سر می دهد

حوزه/ حجت‌الاسلام ابراهیم بوریان، یکی از روحانیون شهر ویس است که پس از محقق نشدن خواسته‌های به‌حق کارگران شهرداری، به خیابان آمده و دوشادوش آن‌ها برای رساندن صدای مظلومیت این کارگران، فریاد عدالت خواهی سر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، امروز جمعی از کارگران شهرداری ویس استان خوزستان، پس از هفته‌ها تجمع و اعتراض به دلیل عدم دریافت حقوق ماهانه، به خیابان آمده و خواستار پرداخت حقوق 6 ماهه خود شدند.

البته این بار جلودار جمعیت معترض کارگران شهرداری، یک روحانی بود! که با عبا و عمامه و البته لباس کارگران، جلوتر از معترضین، فریاد عدالت‌خواهی و دفاع از کارگران شهرداری را سر داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم بوریان، یکی از روحانیون شهر ویس است که پس از محقق نشدن خواسته اولیه کارگران مظلوم شهرداری، به خیابان آمده و دوشادوش آن‌ها برای رساندن صدای مظلومیت این کارگران، فریاد عدالت خواهی سر داد.

این روحانی انقلابی، برای عدم سوءاستفاده ضدانقلاب از این تجمع کارگری، کارگران معترض را به‌سوی دفتر امام جمعه سوق داده و مشکلات آن‌ها را برای حجت‌الاسلام محمدعلی آفرین زاده، امام جمعه ویس، بازگو کرد.

 امام جمعه شهرستان ویس پس از شنیدن سخنان کارگران معترض شهرداری، قول داد که تا رفع کامل مشکلاتشان، پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سروستانی IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
    0 0
    ازاقدام بحق وبه موقع این روحانی عزیزکه اقدام انقلابی داشتندوهم یه کارمهم امربه معروف راانجام دادندنهایت تشکر وقدر دانی رادارم ستادامربه معروف ونهی ازمنکراستان خوزستان