پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه تنکابن

حوزه/ حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که در آغاز دهه پنجم انقلاب مقام معظم رهبری با صدور بیانیه ای مهم مسیر تحول کشور در گام دوم را تعیین کردند، گفت: مسؤولان به جای شعار دادن باید در تحقق این بیانیه مهم تلاش مضاعف کنند.

به گزرش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر، امام جمعه تنکابن، سه شنبه شب، وظایف روحانیت و حوزه های علمیه را در آغاز دهه پنجم انقلاب بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در شرایطی همه دشمنان علیه ملت ایران بسیج شده اند روحانیت باید همانند گذشته مدافع اسلام، انقلاب و ملت باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان برای این که ملت ایران دهه چهار انقلاب را نبینند تلاش های بسیاری کرده بودند، افزود: هوشیاری و بصیرت مردم همه توطئه های آنها را علیه انقلاب خنثی کرد.

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که انقلاب به کوری چشمان ضد انقلاب چهل سال شده، بیان داشت: با وحدت و همبستگی میان آحاد جامعه دهه ای که در آن گام برداشته ایم به دهه پیشرفت و جهش تبدیل خواهد شد.

امام جمعه تنکابن همچنین با بیان این که انقلاب با سرعت در مسیری مشخصی در حرکت است، خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی نمی تواند مانع پیشرفت ایران اسلامی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که علیرغم همه توطئه ها و فشارهای دشمنان، ایران اسلامی امروز به یک قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شده است، گفت: به اذعان مقامات آمریکایی، آنها هزینه های زیادی در منطقه انجام دادند، با مدیریت ایران اسلامی مجبور به ترک منطقه شده اند.

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که این که انقلاب اسلامی قله های پیشرفت و تحول را با سرعت طی می کند، افزود: دشمنان این ملت نیز باید بدانند که خواب آشفته آنها در خصوص ملت ایران هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.

امام جمعه تنکابن با اشاره به این که انقلاب اسلامی در حالی چهل ساله شد که دشمنان برای براندازی و نابودی انقلاب خواب های بسیاری دیده بودند، بیان داشت: اما این ملت با آن حماسه عظیم خود در 22 بهمن پاسخ محکمی به دشمنان داخلی و خارجی دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری همواره با رهنمودهای خود توطئه های دشمنان علیه انقلاب را خنثی کرده اند، افزود: در دهه های اخیر بسیاری از نقشه های دشمن با تدابیر و مدیریت صحیح مقام معظم رهبری خنثی شد.

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که در آغاز دهه پنجم انقلاب مقام معظم رهبری با صدور بیانیه ای مهم مسیر تحول کشور در گام دوم را تعیین کردند، گفت: مسؤولان به جای شعار دادن باید در تحقق این بیانیه مهم تلاش مضاعف کنند.

امام جمعه تنکابن با بیان این که رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره تحول آفرین است، بیان داشت: مدیران و مسؤولان که مدیریت کشور را عهده دار هستند در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم نقش بسیار محوری دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha