چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عکس

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد شرایط و مهلت ثبت نام در سطوح سه و چهار مدارس خواهران استان را اعلام کرد.

فاطمه نظیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد،گفت: استان یزد با سه مرکز تخصصی سطح سه(کارشناسی ارشد)در شهرستان های یزد، میبد و اردکان و دو مرکز تخصصی سطح چهار(دکترا)در این دو شهرستان در زمره برترین های کشور در زمینه تحصیل بانوان طلبه در سطوح بالای حوزوی قرار دارد.

وی افزود: ثبت نام مقاطع عالی سه و چهار برای پذیرش سراسری سال تحصیلی آینده (99-1398 )حوزه علمیه خواهران استان یزد که از اوایل اسفند آغاز شده است تا 25 اسفند ادامه دارد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد رشته ها و گرایش های تحصیلی در شهر یزد را در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) واقع در بلوار جمهوری اسلامیشامل (تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، مدرسی ادبیات عرب، اخلاق و تربیت اسلامی و کلام با گرایش امامت ) برشمرد.

*مراکز تخصصی سطح سه و چهار حوزه خواهران

 خانم نظیر ادامه داد: در شهر میبد مرکز تخصصی حضرت زهراء(س) آماده پذیرش علاقه مندان در رشته های تفسیر و علوم قرآن و اخلاق و تربیت اسلامی و در شهراردکان هم مرکز تخصصی فاطمه الزهراء(س) دارای رشته اخلاق و تربیت اسلامی است.

وی اضافه کرد: استان یزد دارای دو مرکز تخصصی در مقطع سطح چهار(دکترا) در شهر یزد و میبد با دو رشته تفسیر تطبیقی و فقه خانواده اماده پذیرش از علاقه مندان است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به امکان ثبت نام دانش آموختگان دانشگاهی در رشته های همسو گفت: این دسته از داوطلبان می توانند با رعایت ضوابط و شرایط خاص، در مقطع عالی سطح سه حوزه(کارشناسی ارشد) حوزه های علمیه خواهران ثبت نام کنند.

خانم نظیر بیان کرد: متقاضیان برای اطلاع از شرایط پذیرش، نام نویسی، منابع آزمون می توانند به پایگاه اینترنتی paziresh.whc.ir مراجعه کنند و زمان آزمون ورودی هر دو مقطع عالی 13 اردیبهشت 98برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha